Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش تپانچه بادی ایران گفت:هاشمی رییس قبلی فدراسیون نماینده مجلس بود و دیدار با او برای ماهم بسیار سخت و غیر ممکن بود، اما دادگر هرروز در سر تمرینات حضور پیدا می‌کنند و به ما سر می‌زند.

ابراهیم برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت:  ما از آذر ۹۶ تمرینات خود را برای بازی‌های آسیایی آغاز کردیم و در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان شرکت کردیم تا به آمادگی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نهایت پس از برگزاری اردو‌ها و گذراندن مسابقات  بین‌المللی، من و فروغی به عنوان نماینده ایران در تپانچه بادی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا انتخاب شدیم. خوشبختانه هم اکنون اردو‌های منظم و متمرکز ما در مجموعه آزادی در حال برگزاری است و در چند روز آینده برای کسب آمادگی بیشتر قبل از مسابقات آسیایی به هانوفر آلمان اعزام می‌شویم و اردوی چند روزه را در آنجا سپری خواهیم کرد.

ملی‌پوش تپانچه بادی در خصوص مشکل کمبود فشنگ در تمرینات تصریح کرد: مشکل فشنگ به صورت مقطعی حل می‌شود و اعزام‌های به خارج بسیاری از  این مشکلات را رفع می‌کند.

ابراهیمی در خصوص شانس کسب مدال در جاکارتا گفت: این چهارمین حضور پیاپی من در بازی‌های آسیایی است و تاکنون در مسابقات آسیایی در تپانچه بادی در هیچ دوره‌ای مدال نگرفتیم چون رقیبان ما قهرمانان جهان هستند. چین، کره، ژاپن و دیگر کشور‌ها همگی از قهرمانان جهان در این رشته هستند به همین دلیل کسب مدال بسیار سخت است.

وی در خصوص مقایسه عملکرد دادگر و هاشمی خاطرنشان کرد: زمانی که هاشمی رئیس فدراسیون بود دیدار با او برای ما هم بسیار سخت و غیرممکن بود، اما دادگر هر روز در تمرینات حضور پیدا می‌کند و به ما سر می‌زند و تاکنون ۲ دکتر روانشناس، مربی بدنساز و ماساژر آورده که تصمیم بسیار درست و مثبت بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگر ایران آسیایی ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی