Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فوق‌ستاره پرتغالی فصل گذشته تیم فوتبال رئال مادرید روز گذشته رسما به یوونتوس پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چند روز پیش کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی فصل گذشته تیم فوتبال رئال مادرید با عقد قراردادی به صورت رسمی و برای 4 سال به تیم یوونتوس پیوست.

در همین راستا این بازیکن 2 شب پیش با پرواز اختصاصی به تورین در ایتالیا سفر کرد و روز گذشته هم قراردادیش با این تیم را به صورت رسمی امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این بازیکن روز گذشته با حضور پرشور هواداران یوونتوس مقابل محل این باشگاه تست‌های پزشکی بیانکونری را با موفقیت گذراند و قراردادش را به صورت رسمی امضا کرد.

در ادامه تصاویری از مراحل ورود و ثبت قرارداد رونالدو با یوونتوس را می‌بینید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر رونالدو یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز

به گزارش صدای ایران، در پی شنیده شدن صدای نسبتا شدیدی در شرق اصفهان، امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: این صدا مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به اشیاء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار کرد: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید اسرائیل گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.


تسنیم به نقل از منابع آگاه نوشته، برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

طبق اعلام این خبرگزاری، این منابع آگاه تاکید کردند که پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.


طبق اعلام این منابع آگاه، علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

موضع آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز جمعه تایید کرد که در نتیجه حادثه روی داده، هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویدادها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

طبق اعلام ایسنا، آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

حادثه اطراف فرودگاه اصفهان تکذیب شد
ابوذر ضیایی، مدیرکل فرودگاههای اصفهان در رابطه با شایعات فضای مجازی در خصوص وقوع حادثه در اطراف فرودگاه اصفهان اظهار کرده که هیچ حادثه‌ای در اطراف فرودگاه اصفهان نداشته‌ایم.

مدیرکل فرودگاههای اصفهان با بیان این‌که فرودگاه اصفهان در زمان حاضر عملیاتی است، افزود: چند ساعت برخی فرودگاه‌های کشور بسته اعلام شد که الان هیچکدام از فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه اصفهان محدودیت پروازی ندارند.

ضیایی به تسنیم گفته، محدودیتی در پروازهای داخلی و بین‌المللی فرودگاه اصفهان نداریم،‌ هم‌اکنون هواپیمایی قطری در حال انجام فرآیند پرواز دوحه از فرودگاه اصفهان است و به زودی بوردینگ (سوار شدن مسافران به هواپیما) آن آغاز خواهد شد.

محدودیت‌های پروازی لغو شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاههای کشور خبر داد.

جعفر یازرلو اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت عملیات اعمال شده در برخی فرودگاههای کشور برطرف شده است.

طبق اعلام تسنیم، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفته که ضمن پوزش از مسافران به دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت‌های عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف شده و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

به گفت یازرلو، مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا تماس بگیرند یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) هم در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر ضمن تکذیب شایعه لغو پروازهای عراق-ایران اعلام کرد از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟
ساعاتی قبل در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است، اما با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده ‌و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد.

یک منبع آگاه درباره شنیده شدن صدای انفجار در جنوب غرب تبریز به خبرنگار تسنیم گفت: حوالی ساعت 4 و پنجاه دقیقه بامداد جمعه 31 فروردین، در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

براساس اظهارات منابع آگاه، پدافند هوایی تبریز بامداد امروز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای شلیک پدافند در تبریز چه بود؟ / روایت مقامات رسمی درباره صداهای شنیده شده در اصفهان و تبریز
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ