Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نظر مثبتی روی قضاوت داوران ایرانی داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی تاج درباره قضاوت داوران ایرانی در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه، گفت: از این بابت خیلی خوشحال هستیم، این یک افتخار برای کشور ما بود. خدا را شکر تیم‌ ‌ملی ما در جام جهانی درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌ داد: به نظرم حق تیم داوری ما قضاوت در فینال جام جهانی بود. در هر صورت این تصمیمی بود که کمیته داوران فیفا گرفت. ضمن این که جیانی اینفانتینو، رییس فیفا هم نظر مثبتی روی قضاوت داوران ما داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست با کارلوس کی‌روش، اظهار کرد: جلسه با کی‌روش خوب بود، بحث او بیشتر روی بازیکنان سرباز است که باید حل شود. ما هفت بازیکن سرباز داریم و اگر قرار باشد این بازیکنان ما را در جام ملت‌ها آسیا همراهی نکنند، مشکل پیش خواهد آمد. نامه‌نگاری‌هایی هم در این خصوص انجام شده، اما همان طور که گفتم باید این مشکل بر طرف شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”،  روز گذشته تیم ملی افغانستان با پیروزی مقابل  بحرین موفق شد به مرحله حذفی جام ملتهای آسیا در رشته فوتسال صعود کند.

بعد از این بازی امین قلیچی، مربی بدنساز ایرانی تیم فوتسال افغانستان، ویدیویی جالب از جشن و خوشحالی بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد  که توجهات زیادی را برانگیخته است.

در این ویدیو بازیکنان افغانستان سرود جالب «یه روزی تنگ غروب آسمون» را که چندی پیش در فضای مجازی ایرانی فراگیر شده بود، همخوانی می‌کنند.

جالب اینکه این ویدیو در بین هواداران افغان هم بازتاب مثبتی داشته و بازیکنان هم همخوانی کامل و هماهنگی با آن دارند.

افغانستان در مرحله بعدی به مصاف کشور همسایه، تاجیکستان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟