Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: در ششمین المپیاد دادرس ۳۰۸ نفر از ۱۱ شهرستان استان در قالب ۲۲ تیم در دو بخش دختران و پسران در ۸ آیتم امدادی به رقابت پرداختند.


وی افزود: در این رقابت‌ها در زمینه مهارت‌هایی شامل اسکان اضطراری، اطفاء حریق، حمل مصدوم، احیاء قلبی ریوی، پناه گیری و خروج ایمن، شکستگی و آتل بندی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و خونریزی، پانسمان و بانداژ مورد سنجش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش اول مسابقات استانی ویژه پسران ۲۱ تیر ماه و بخش دوم ویژه دختران ۲۴ تیر ماه برگزار شد، گفت: زیرکوه، بیرجند و بشرویه تیم‌های برتر در بخش پسران و در بخش دختران بیرجند، سرایان و زیرکوه به عنوان تیم‌های برتر معرفی شدند.


گفتنی است تیم‌های اول در هر بخش شهریور ماه امسال به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ب


پایان ششمین المپیاد دادرس در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پارسال، پیرو ابلاغیه از وزارت کشور بحث اتصال استان با اولویت شهر بیرجند به فیبر نوری مطرح و مسیر اداری و هماهنگی با شهرداری و تصویب در شورا انجام شد و ظرف ۱۰ روز آینده عملیات اجرایی اتصال بیرجند به فیبر نوری آغاز می‌شود.

بهی با بیان اینکه طبق قرارداد این طرح طی یک سال به پایان می‌رسد، افزود: البته تاکید ما بر این است که عملیات اجرایی اتصال به فیبر نوری در بیرجند که ۱۰۰ کیلومتر و برای ۶۵ هزار خانوار بیرجندی است، طی ۶ ماه به پایان برسد و در سه ماهه سوم امسال این خانوار‌ها به شبکه فیبر نوری متصل شوند.

وی افزود: هم اکنون سرعت اینترنت در adsl، ده مگابیت بر ثانیه است که با استفاده از فیبر نوری به سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه تا گاهاً یک گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: بعد از بیرجند سایر شهر‌های استان نیز در برنامه اتصال به فیبر نوری هستند و امسال شاهد اتصال آنها به این بستر خواهیم بود.

به گفته وی از ابتدای دولت تاکنون ۳۵۳ روستا در استان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند که ۳۱ هزار خانوار را شامل می‌شود.

بهی گفت: اتصال ۵۰۰ کیلومتر از روستا‌ها در سال جاری در برنامه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند