Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  علی ربیعی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اشتغال استان قزوین در شهرستان بویین زهرا  افزود: سیاست تثبیت شغل را برای جلوگیری از ریزش نیروها در کشور در پیش گرفته ایم و در همین راستا بیش از 650 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره 18 بودجه در دولت تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی همچنین گفت: امیدواریم با پیش بینی صورت گرفته با وجود همه فشارهای بودجه ای موجود هدف گذاری اشتغال را با روش های متفاوت تر محقق سازیم.
وی ادامه داد: با بودجه وضع شده برای تثبیت شغل و جلوگیری از تعطیلی بنگاه ها اقدام کرده و تاکنون نیز در همین مسیر حرکت کرده ایم.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: برای تثبیت شغل های موجود با همکاری وزارت صنعت،معدن و تجارت در حال پیگیری برنامه های ویژه ای هستیم و برای جلوگیری از تعطیلی و ریزش نیروها در تک تک صنایعی که دچار خطر باشند وارد عمل می شویم.
وی اظهار داشت: از محل اعتبارات در نظر گرفته شده حدود 30 هزار میلیارد ریال برای پیشبرد سیاست های بازار کار،اجرای طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای و یارانه تسهیلات اختصاص می یابد و بخش قابل توجهی نیز برای بازسازی و نوسازی صنایع،تکمیل و راه اندازی طرح های کشاورزی،صنعتی و معدنی نیمه تمام بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد تخصیص پیدا می کند.
ربیعی خاطر نشان کرد: راه اندازی صنایع کوچک و حمایت از خوشه های کسب و کار در کنار احیای بافت های فرسوده و همچنین تکمیل طرح های ریلی و جایگزینی خودروهای عمومی با ناوگان فرسوده از دیگر طرح هایی هستند که از محل این اعتبارات دنبال خواهند شد.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه به منظور بازدید از شهرستان آوج و بویین زهرا و شرکت در نشست شورای اشتغال قزوین به این استان سفر کرده بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیکاری وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان با بیان اینکه تعهداشتغال سال ۱۴۰۲شهرستان یکهزار و ۸۳۹ نفر بوده که تا پایان سال به دو هزار و ۱۶۳ رسیده است گفت: درصد نهایی عملکرد ثبت در سامانه رصد اشتغال کشور به عدد۱۱۷.۶۲رسیده است.


وحید نقوی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان گفت: تعداد بیمه شدگان از هفت هزار و ۴۹۳، در اسفند ۱۴۰۱ به هشت هزار و۱۳۸ نفر در اسفند ۱۴۰۲ افزایش یافته و مقرری بگیران بیمه بیکاری از ۸۲ نفر سال ۱۴۰۱ به ۶۱ نفر کاهش یافته است.


وی با بیان اینکه هزار و ۴۷۳ کارگاه در این شهرستان فعال است گفت: از این تعداد ۲۰واحد بیش از ۵۰ نفر شاغل دارند.

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • اجرای طرح تثبت شن‌های روان در ۱۵۰۰ هکتار در بورالان
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم