Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:07:30 GMT

صدور روادید زائران اربعین بایدتعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۶۸۷۱

صدور روادید زائران اربعین بایدتعیین تکلیف شود

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: باید در خصوص نحوه صدور روادید زائران اربعین تصمیم گیری های نهایی با طرف عراقی انجام شود تا برنامه ریزی ها بر همان اساس باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هفتمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی با محوریت بررسی برنامه های اجرایی کمیته فرهنگی-آموزشی و کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی و همچنین بررسی شرایط تسهیل صدور روادید به زائران حسینی در محل وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین ذوالفقاری در آغاز این جلسه گفت: دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین جلسات جداگانه ای برای به نتیجه رساندن موضوعات بین بخشی برگزار می کند تا مباحث سریع تر به نتیجه برسد و نتیجه نهایی این نشست های محدود، در جلسه ستاد مرکزی مطرح می شود.

وی افزود: بایستی در خصوص نحوه صدور روادید زائران اربعین تصمیم‌گیری‌های نهایی با طرف عراقی انجام شود تا برنامه ریزی ها بر همان اساس باشد.

ذوالفقاری اشاره کرد: جلسه مشترکی در مرداد ماه با طرف عراقی خواهیم داشت تا انتظارات استانداری ها، کمیته ها و ستاد مرکزی اربعین و نهادهای مرتبط بیان و مطالبات و انتظارات طرف عراقی نیز در همین راستا اعلام و مورد تبادل نظر دو طرف واقع شود.

رییس ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: اعتباراتی برای بهبود زیرساختهای استان ایلام و مرز مهران تعلق گرفته است که با تصویب ستاد مرکزی و تحت نظارت این ستاد، در موارد دارای اولویت هزینه خواهد شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اربعین حسین ذوالفقاری عراق اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هیئت مقررات می‌باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رئیس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است