Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@10:54:23 GMT

یکی از راه‌های استجابت دعا

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۶۸۹۱

یکی از راه‌های استجابت دعا

به گزارش جهان نيوز،‌ امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: 
اجتماعی از سه نفر از مومنان یا تعداد بیشتر شکل نگرفته مگر اینکه فرشتگانی همانندشان حضور می یابند که اگر آن جمع دعای خیری کنند، آمین می گویند و اگر آنان، از شرّی به خدا پناه برند، از خدا می خواهند که این بدی را از آنها دور کند و اگر آن گروه، حاجتی بخواهند، نزد خداشفاعت می کنند تا حاجت آنان را برآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن حدیث: 

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ عَلَیهِ السلام قَالَ: مَا اجْتَمَعَ ثَلَاثَةٌ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ فَصَاعِداً إِلَّا حَضَرَ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مِثْلُهُمْ فَإِنْ دَعَوْا بِخَیْرٍ أَمَّنُوا وَ إِنِ اسْتَعَاذُوا مِنْ شَرٍّ دَعَوُا اللَّهَ لِیَصْرِفَهُ عَنْهُمْ وَ إِنْ سَأَلُوا حَاجَةً تَشَفَّعُوا إِلَی اللَّهِ وَ سَأَلُوهُ قضاهَا...

 "اصول کافی، ج 2، ص187"

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در همایش تجلیل از خادمین موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر که با حضور خادمین موکب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: تفکر و مکتب حسینی توسط امام خمینی (ره) با آمدن انقلاب اسلامی احیا شد و تبلور دیگری در جهان اسلام پیدا کرد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر مکتب امام حسین را مکتبی برای دفاع از دین خدا دانست و اظهار کرد: تمامی اقداماتی که در انقلاب اسلامی بر مبنای دین خدا انجام شده همگی با استفاده از ویژگی‌های حماسه حسینی است.

وی در پایان با بیان اینکه اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد تصریح کرد: قدرت امت اسلامی تماماً نشأت گرفته از ویژگی‌های مکتب امام حسین علیه‌السلام است.

مسئول موکب اربعینی عشاق الحسین سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های نهادها و دستگاه‌های مختلف در این استان گفت: موکب عشاق الحسین علیه‌السلام توانست با پیگیری‌های سپاه استان بوشهر در شهر نجف اشرف مستقر و به زائرین اربعین حسینی خدمات مختلف ارائه دهد.

سلیمانی با بیان اینکه این موکب به مدت ۱۳ روز در شهر نجف اشرف مستقر بود تصریح کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته تلاش می‌کنیم در اربعین حسینی به بهترین شکل در این موکب خدمات مختلفی را در نجف اشرف به زائرین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ارائه دهیم.

کد خبر 6078495

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • حسین انصاریان: خدا را شاکرم که استجابت دعاهای مکرر براى نابودى هیمنه کفر و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنین مشاهده نمودیم
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • حُسن خلق و آثار و برکات آن در زندگی انسان ها
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • تصاویر هوایی از قلعه خیبر که حضرت علی علیه السلام در آن را از جا کندند + فیلم
  • گناه، جاده بی انتهای ظلمانی در رسیدن به مقصد