Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:34:36 GMT

تنش و اختلاف مهمترین آفت توسعه در استان ایلام است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۶۹۰۹

تنش و اختلاف مهمترین آفت توسعه در استان ایلام است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر دیروز در جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوزه علمیه ایلام اظهار داشت: مروز برای توسعه بایست اختلافات را کنار گذاشت و همه یکصدا و همدل در جهت توسعه استان گام برداریم.

وی تنش و اختلاف را مهمترین آفت توسعه در استان قلمداد کرد و افزئذ: ایلام منابع خدادادی فراوانی دارد اما مخاطراتی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس گفت: مسائل قومی و قبیله ای هیچگاه به صلاح استان نبوده بلکه برای رسیدن به افقی روشن بایست پا را از حصار قوم و قبیله بیرون گذاشت.

سلیمانی دشتکی بر مشارکت مردم در ایجاد زمینه های سرمایه گذاری تاکید کرد و تصریح کرد: امروز سرمایه گذاری به بخش خصوصی واگذار شده است و بایست مواظب بود به بهانه های مختلف و بی جهت در مقابل سرمایه گذاری مانع ایجاد نکنیم.

وی از مردم درخواست کرد تا نقاط ضعف و قوت را توام با هم ببینند و افزود: اگر یک ضعف یا ایرادی در جایی وجود دارد آن در حد و حدود خودش ببینیم و نیائیم آن را به کل جامعه، دولت و نظام تعمیم بدهیم.

استاندار ایلام در پایان همه را به اتحاد و وحدت و همدلی دعوت کرد و افزود: مواظب باشیم به خاطر برخی مشکلات ذهن مردم را نسبت دولت، نظام و کشور خراب نکنیم.

کد خبر 4349067

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام توسعه پایدار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف حجاب و عفاف یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود

مجتبی میهن پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار کرد: شدت وزش تندباد که از بامداد چهارشنبه شروع شده به تدریج از امشب کاسته می‌شود.

وی افزود: بیشترین وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در شهرستان ملکشاهی ثبت شده است.

میهن پرست در مورد دمای هوا هم توضیح داد: دمای هوا طی روز‌های جمعه و شنبه بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد نسبت به روز‌های اخیر افزایش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام در مورد سامانه بارشی هم یادآور شد: احتمال بارش پراکنده باران در اوایل هفته آینده وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند