Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از روز یکشنبه وارد شهر انرژی اتمی و انرژی‌های تجدید پذیر عربستان موسوم به شهر "ملک عبدالله" شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، حضور کارشناسان و بازرسان در شهر "ملک عبدالله" با هدف بازنگری کامل درزیرساخت‌های انرژی اتمی است و تا ۲۴ ژوئیه ادامه دارد.

این بازنگری مرجع اصلی برای آژانس انرژی اتمی جهت ارزیابی تلاش‌های عربستان در ایجاد زیرساخت‌های مناسبت جهت استفاده مسالمت‌آمیز از انرژی اتمی و اطمینان از تناسب پروژه‌های اتمی عربستان با خواسته‌های آژانس بین المللی و دستیابی به تأیید این آژانس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازنگری کامل زیرساخت‌های اتمی یکی از خدمات آژانس بین المللی انرژی اتمی برای ارزیابی کامل و جامع زیر ساخت‌ها با حضور کارشناسان بین المللی است.

از اهداف این بازنگری دادن فرصت به کشورهای عضو برای ارزیابی زیرساخت‌ها است. در پایان این بازنگری بازرسان آژانس انرژی اتمی پیشنهاداتی را برای بهبود و توسعه زیرساخت‌ها ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند نظارت بر فعالیت  تمامی فرودگاه های کشور توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آغاز طرح های نوروزی ادامه دارد .

وی ادامه داد: ۹ فرودگاه بین المللی  و بزرگ کشور تا به امروز توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفتند و این نظارت تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمامی بازرسان در فرودگاه های کشور  حضور دارند و در صورت شکایت مسافران به آن‌ها رسیدگی می شود.

یازرلو همچنین از برقراری مرکز occ در سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت‌ هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  بیان کرد: پایش همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اهداف مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • رایزنی سفرای ایران و روسیه درباره همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • اجرای موفق سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در سازمان انرژی اتمی
  • بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد مدیریت مصرف انرژی
  • ارتقای دانش هسته‌ای با سیاست در‌های باز، نوآوری باز/اکتشافات هوایی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • برنامه‌ریزی‌های مدون برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای داخلی
  • تولید ۲ تن کیک زرد به روش هیپ‌لیچینگ در سال گذشته