Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@12:45:36 GMT

برنامه قطعي برق مناطق همدان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۷۰۱۸

برنامه قطعي برق مناطق همدان اعلام شد

خبرگزاري آريا - همدان-ايرنا- شرکت توزيع نيروي برق همدان برنامه قطعي و خاموشي مناطق اين استان را در سه گروه مختلف و در زمان بندي هاي متفاوت اعلام کرد.

مديرعامل شرکت توزيع برق استان همدان روز سه شنبه در اين باره در گفت و گو با ايرنا گفت: با توجه به محدوديت‌هاي منابع آبي و کاهش نزولات آسماني، نيروگاه‌هاي برق‌آبي تحت تاثير قرار گرفته اند و خاموشي ها از ساعت 9 صبح در زمان پيک مصرف در سطح استان انجام مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد مهدي شهيدي افزود: اين خاموشي ها در سه گروه `الف`، `ب` و `ج` از ساعت 9 صبح تا 21 در مناطق مختلف شهرها و روستاهاي استان انجام مي شود.
وي با اشاره به سهميه اعلامي مديريت شبکه برق در اعمال خاموشي‌هاي با برنامه و ايجاد توازن توليد و مصرف کشور گفت: ميزان خاموشي‌هاي مشترکان برق استان در حداقل زمان برنامه‌ ريزي شده است.
شهيدي با اشاره به افزايش دما در روزهاي اخير افزود: با توجه به اين امر اين روزها شاهد افزايش مصرف برق در سطح کشور و به تبع آن در استان هستيم.
وي ادامه داد: با توجه به کاهش چشمگير توليد نيروگاه‌هاي برق آبي و افزايش دما، نياز به مديريت مصرف در راستاي ايجاد توازن بين توليد و مصرف بيش از پيش احساس مي‌شود.
وي اضافه کرد: با افزايش قابل پيش‌ بيني هفت تا هشت درصدي مصرف برق و با توجه به موارد ذکر شده نياز به کنترل مصرف براي پايداري نيروگاه‌ها و شبکه‌هاي برق الزامي است که همين موضوع اهميت بحث مديريت مصرف را مي‌رساند.
شهيدي با اشاره به برنامه‌هاي شرکت توزيع نيروي برق استان همدان در راستاي پايداري شبکه و نيروگاه‌ها گفت: برنامه زمان‌بندي براي کنترل بار تهيه و مدون شده و در سايت اين شرکت به آدرس www.edch.ir براي اطلاع هم ‌استاني‌ها قرار دارد.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان همدان در ادامه اظهار کرد: بيشترين بخش مصرف برق در استان همدان در حوزه کشاورزي است که در اين راستا برنامه‌ها و طرح‌هاي همکاري پيش‌ بيني شده است.
گفتني است؛ 17 هزار مشترک جديد در سال 96 به تعداد مشترکان شرکت توزيع برق استان همدان افزوده شد و مجموع مشترکان اين شرکت تا پايان سال 96 به 722 هزار و 140 مشترک رسيد.
7523/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: بر این اساس پارسال مصرف بنزین با ۱۲ درصد افزایش به بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر، مصرف نفت گاز با ۱۱ درصد افزایش به بیش از ۵۲۰ میلیون لیتر و مصرف نفت کوره با ۴۳ درصد افزایش به حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر رسید.

جواد بلندی افزود: همچنین مصرف نفت سفید با ۴۰ درصد کاهش به حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و گازمایع با ۲۴ درصد کاهش به کمتر از ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

مدیر شرکت نفت منطقه تربت‌حیدریه همچنین گفت: در تعطیلات نوروز امسال نیز با وجود افزایش هفت درصدی مصرف بنزین، شاهد توزیع بی‌وقفه سوخت و ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) بودیم.

وی ادامه داد: با هدف تکریم ارباب رجوع و تحقق مسئولیت اجتماعی، تیم‌های کنترلی و نظارتی منطقه و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در قالب گلگشت نوروزی از ۱۵ اسفند پارسال فعال و به‌صورت مستمر فعالیت عرضه سوخت را مورد بررسی قرار داده و این روند تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ادامه داشت.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان است.

این منطقه نفتی دارای ۶۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع، ۲ فروشندگی سکودار و ۱۲ فروشندگی فرآورده‌های نفتی معمولی و همچنین ۳۳ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی با ۱۴۳ نازل فعال است.

دیگر خبرها

  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • خسارت باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان
  • برق کدام مناطق شهرستان‌های گیلان فردا قطع می‌شود؟
  •  نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • اصلاح ۸۰ کیلومتر از شبکه های آب همدان شد
  • بودجه مناطق تهران در سال جدید ۲ برابر شد | توزیع عادلانه بودجه در دستور کار شهرداری قرار گرفت