Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@15:05:24 GMT

واکنش نتانیاهو به نشست ترامپ و پوتین

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۷۰۵۶

واکنش نتانیاهو به نشست ترامپ و پوتین

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سخنان روسای جمهوری آمریکا و روسیه در هلسینکی در دفاع از امنیت این رژیم، استقبال کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر، درباره نشست روز دوشنبه «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهوری آمریکا و روسیه در هلسینکی اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو افزود: «از تعهد عمیق ایالات متحده و رئیس‌جمهور ترامپ به امنیت اسرائیل تقدیر می‌کنم. دوستی بین اسرائیل و ایالات متحده قوی‌تر از هر زمان دیگری شده است.»

بیشتر بخوانید:

موضع برجامی پوتین پس از دیدار با ترامپ

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «همچنین از هماهنگی امنیتی بین اسرائیل و روسیه و نیز موضع شفاف رئیس‌جمهور پوتین مبنی بر ضرورت اجرای توافقنامه جدایی میان اسرائیل و سوریه که در سال 1974 منعقد شد، ستایش می‌کنم.»

پوتین، روز گذشته طی کنفرانس خبری مشترک با ترامپ در هلسینکی تاکید کرد: بعد از شکست نهایی تروریست‌ها در جنوب غربی سوریه، که منطقه جنوبی نامیده می‌شود، بایستی اوضاع در بلندی‌های جولان حل و فصل شود. این امر به بازگشت آرامش و پایداری نظام آتش‌بس میان سوریه و اسرائیل کمک خواهد کرد همان‌طور که از امنیت اسرائیل دفاع خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور ترامپ نیز در این دیدار اهتمام ویژه‌ خود را به امنیت اسرائیل ابراز کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی آمریکا اسرائیل بنیامین نتانیاهو ترامپ رژیم صهیونیستی روسیه ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره عصر شنبه گزارش داد که زیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسرائیل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: که نتانیاهو به دلیل حضور ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه موضوع راه‌حلی برای جایگزینی برای حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

با شدت یافتن نارضایتی‌ها و اعتراضات ساکنان فلسطین اشغالی ضد عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیان‌بار جنگ در اقتصاد این رژیم، هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تجمع سریالی مجدد در تل آویو در واکنش به انتشار ویدئویی از اسرای خود نزد قسام با هشدار به نتانیاهو اعلام کردند که نتانیاهو باید میان ورود ارتش به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسرائیلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسرائیل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

کد خبر 6090440

دیگر خبرها

  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد