Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:57:21 GMT

در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه قطع برق نداشته‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۷۰۷۴

در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه قطع برق نداشته‌ایم

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: برق مناطق زلزله زده استان را قطع نکرده ایم.

علیمراد مرادی مجد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش قابل توجه مصرف برق در استان کرمانشاه، ادامه داد: سال‌ گذشته پیک مصرف برق در تیرماه 609 مگاوات بود که تیرماه امسال تاکنون به 725 رسیده و رشد قابل توجه حدود 17 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‎دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه این میزان افزایش را بی‌سابقه دانست و اظهار کرد: میزان افزایش پیک مصرف برق در سال‌های گذشته حداکثر پنج تا شش درصد بوده است.

مرادی مجد خاطرنشان کرد: سال گذشته پیک مصرف برق در استان را مرداد ماه داشتیم که به 722 مگاوات رسید.

وی گفت: این افزایش مصرف بی‌سابقه هم در کرمانشاه و هم در کل کشور باعث شده خاموشی‌هایی داشته باشیم که فقط مختص به کرمانشاه نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه درباره تداوم قطعی‌ برق نیز اظهار کرد: اگرچه این قطعی‌ها سراسری است اما سوابق نشان می‌دهد در سال‌های گذشته تا نیمه اول مرداد ماه افزایش بار داشتیم و احتمال اینکه قطعی‌ها تا همین زمان ادامه داشته باشد وجود دارد.

مرادی مجد در ادامه با بیان اینکه در مناطق زلزله زده استان قطعی برق نداشته ایم، خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود سهیه قطعی برق مناطق زلزله زده استان به قطعی شهر کرمانشاه اضافه شده به هیچ عنوان صحت ندارد.

 این مسئول افزود: موضوع دیگری که مطرح می‌شود درباره صادرات برق در این شرایط کمبود است که باید گفت اکنون هیچگونه صادرات برقی از استان انجام نمی‌شود.

مرادی مجد خاطرنشان کرد: از ششم تیرماه تاکنون صادرات برق قطع شده و هیچ صادراتی نداریم.

وی درباره گلایه‌های بازاریان از قطعی برق نیز اظهار کرد: تلاش کردیم برای مناطقی که تجمع واحدهای تجاری وجود دارد خاموشی مشترکین را از ساعت 12 تا 15 اعمال کنیم تا متناسب با وضعیت آنها باشد و کمترین آسیب را وارد کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش شده در مراکز حساسی مانند ایستگاه‌های پمپاژ آب خاموشی رخ ندهد، خاطرنشان کرد: برای مناطقی مانند بیمارستان‌ها و صنایع نیز هماهنگی‌های لازم را از قبل با آنها انجام می‌دهیم تا آسیبی به سیستم‌ها و تجهیزات آنها وارد نشود.

مرادی مجد تصریح کرد: به هر حال قطعی برق در یک منطقه که رخ می‌دهد، مراکز و بخش‌های مختلفی در آن منطقه وجود دارد که قطعی برق آنها اجتناب ناپذیر است.

وی سپس به تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌ها به منظور کاهش مصرف برق هم اشاره کرد و گفت: این تغییر ساعت باعث کاهش حدود 30 تا 40 مگاواتی مصرف برق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. - اخبار ورزشی -

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبت محمد موسوی در اردوی تیم ملی والیبال و لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: من با موسوی چند جلسه صحبت کردم. او بازیکن غیرتمند و اثرگذاری است که رابطه خوبی با فدراسیون دارد. ما احترام زیادی برای او و همچنین امیر غفور قائل هستیم.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. من از موسوی خواستم با پائز، صحت کند و او موضوع را با سرمربی تیم ملی مطرح کرد. پائز هم موافقت کرد که موسوی در تیم ملی نباشد. برخوردها بسیار دوستانه بود و ما هیچ گله‌ای از موسوی نداریم.

مرادی به غیبت امیر غفور هم اشاره کرد: امیر غفور، بازیکنی دوست‌داشتنی و باشخصیت است. او عنوان کرد که 2 سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده و زیبنده نیست که دوباره به تیم ملی برگردد. او برای تیم، آرزوی موفقیت کرد و به هیچ عنوان، مشکلی به وجود ندارد.

مرادی در مورد قبول پست سرپرستی گروه و مدیریت تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون از من خواست در مقطع حساس کنونی به دلیل شرایط خاص،‌ مدیریت تیم را به عهده بگیرم. در چند ماه پیش رو، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آنها برای ما اهمیت زیادی دارد. من در همه سفرها، همراه تیم ملی خواهم بود.

او در مورد حضور دوباره امیر خوش‌خبر در کنار تیم ملی تصریح کرد: خوش‌خبر، سرپرست اردو و معاون مدیر تیم است. او از نزدیک،‌ همه کارهای تیم ملی را زیر نظر دارد و مدیریت می‌کند. حضور او در لیگ ملت‌ها و در کنار تیم ملی، بستگی به نظر خود ایشان دارد.

وحید مرادی در پایان در مورد انتخاب دبیر فدراسیون نیز توضیح داد: دبیر فدراسیون، انتخاب شده ولی هنوز حکم رسمی به ایشان نداده‌ایم. او یک شخصیت والیبالی ناب و کاربلد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه