Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار"محمدرضا گودرزی" در اولین نشست نمایندگان دوره سوم مجمع کانون بازنشستگان ناجا، اظهار داشت: سالانه حدود 20 هزار نفر به مجموعه بازنشستگی نیروهای مسلح کشور افزوده می شود که می طلبد برنامه های ویژه ای برای ارائه خدمات به این قشر داشته باشیم.
رئیس سازمان بازنشستگان نیروهای مسلح، نخستین راهبرد و سیاست این سازمان را حفظ حرمت و تکریم بازنشستگان عنوان و بیان کرد: بیش از نیمی از افراد این سازمان جزء ایثارگران هستند که این مهم می طلبد ارائه خدمات به این افراد همراه با کرامت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، تحول در فرآیند رسیدگی به معسرین و سرکشی به بازنشستگان، تحول در دفاتر الکترونیک و حمایت از تعاونی های بازنشستگی را از دیگر اقدامات سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح نام برد و گفت: درصدد هستیم، ساز و کارهایی طراحی شود تا علاوه بر تحول در تمامی بخش ها بتوانیم برای بازنشستگان بیش از پیش کرامت و عزت ایجاد کنیم.
سردار گودرزی به برنامه های پیش رو سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در سال جاری اشاره و بیان کرد: بهره مندی 150 هزار نفر از جامعه هدف از خدمات سفرهای ارزان قیمت از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری به شمار می آید.
رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح در خاتمه گفت: یکی از مهمترین ملزومات ما ایجاد یک رابطه صمیمانه با کانون های بازنشستگی نیروهای مسلح است، زیرا در سایه این تعامل و همکاری جامعه هدف ما می تواند بهتر از خدمات بهره مند شود؛ در راستای همین تعاملات، تفاهم نامه­ای با روسای محترم کانون ­های بازنشستگی نیروهای مسلح امضا کردیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازنشستگان حرمت تکریم نیروهای مسلح راهبرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، «سردار رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع اظهار کرد: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید فخری‌زاده به عنوان رییس سازمان سپند، پیش از شهادت با هم‌فکری مجموعه‌ای از همکاران و جمعی از نمایندگان دوره فعلی مجلس طراحی کرد.

سخنگوی وزارت دفاع افزود: در حوزه نیروهای مسلح و بخش دفاعی رویه این است که زمانی که یک ضرورت راهبردی و بنیادی پیش می‌آید و لازم است که ساختاری ایجاد شود، باید اذن فرماندهی کل قوا اخذ شود و با این اخذ آن ساختار تأسیس می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به تشکیل سازمان جدیدی اذن بدهند، می‌فرمایند که بعداً سیر قانونی آن را نیز طی کنید، بر همین اساس ۱۴ سال قبل اذن از رهبری انقلاب برای تشکیل این سازمان گرفته شد و ۶ سال قبل اساسنامه موقت این سازمان تصویب شد.

طلایی‌نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل‌شدن دشمنان ما این است که نظام دفاعی کشورمان دانش‌پایه است. سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد.

وی اظهار کرد: امروز در وزارت دفاع با ۱۰۰ دانشگاه قرارداد فعال داریم و در حال استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هستیم. همچنین با ۱۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد جاری داریم اما استفاده ار دانش و توانمندی نخبگان و جوانان مستعد کشور، نیازمند سازمانی است که عهده‌دار این مسؤولیت شود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: سازمان سپند در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند، یعنی این سازمان باید به حوزه‌های مرزشکنی دانش به گونه‌ای ورود کند که دشمن غافلگیر شود.

کد خبر 6084251 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان