Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:54:00 GMT

قتل یک جوان روستایی آزادشهری

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۷۶۷۷

قتل یک جوان روستایی آزادشهری

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر گفت: بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری یک جوان 35 ساله اهل روستای فارسیان این شهرستان، به قتل رسید.

سرهنگ «محمدرضا اصلانی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این جوان با هویت معلوم که در حال تردد با خودروی سواری خود در جاده آزادشهر به شاهرود بود، در حوالی روستای فارسیان کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با پیگیری‌های پلیسی و پرس‌وجو مشخص شد که سرنشین یا سرنشینان یک خودروی سواری دیگر ضمن درگیر شدن با مقتول، با سلاح شکاری به سوی وی شلیک کرده و سپس متواری شدند.

فرمانده انتظامی آزادشهر با اشاره به این‌که در این پرونده یک نفر بازداشت شد، تصریح کرد:‌ تحقیقات از این فرد ادامه دارد.

براساس برخی اظهارات میان فرد دستگیر شده و مقتول مشاجراتی بر سر مسائل مالی وجود داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جوانان قتل منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: با اعلام م مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در 

همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر