Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:37:00 GMT

گفتگوی تلفنی «اشرف غنی» با فرمانده ارتش پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۷۷۴۸

گفتگوی تلفنی «اشرف غنی» با فرمانده ارتش پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اطلس، «اشرف غنی» رئیس جمهوری در تماس تلفنی با ژنرال «قمر جاوید باجوه» فرمانده ارتش پاکستان، در خصوص تامین امنیت مرزهای مشترک دو کشور در روز انتخابات سراسری پاکستان اطمینان داد.

بر اساس جزئیات، ژنرال «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان با انتشار توئیتی از گفتگوی رئیس جمهوری افغانستان و فرمانده ارتش پاکستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پاکستانی در توئیترخود نوشت: غنی در گفتگو با فرمانده ارتش پاکستان ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن جمعی از شهروندان این کشور در حادثه تروریستی ایالت «بلوچستان»، برای ایجاد امکانات لازم به منظور تامین امنیت مرزهای مشترک دو کشور به ویژه در زمان برگزاری انتخابات سراسری این کشور قول مساعد داد.

کد خبر 4349094 بنفشه اسماعیلی

منبع: مهر

کلیدواژه: اشرف غني افغانستان پاکستان ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ روسیه رژیم صهیونیستی ایران سوریه عراق فلسطین ناتو عربستان سعودی ولادیمیر پوتین افغانستان اتحادیه اروپا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود