Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باهدف حمايت از شرکت‌هاي دانش بنيان؛ نخستين نشست فناوري و اطلاعات ايران و اروپا با حضور شرکت‌هاي دانش‌بنيان در مرکز همکاري‌هاي اقتصادي و تجاري ايران و اروپا در برلين برگزار شد.
به گزارش پارس‌تودي؛ علي سعيدي، مشاور عالي سازمان بورس و اوراق بهادر در اين نشست ضمن اشاره به وجود تابلوي شرکت‌هاي کوچک و متوسط در فرابورس ايران و سازماندهي صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري جسورانه در فرابورس،​ به نقش حمايتي سازمان بورس و اوراق بهادار پرداخت و گفت اين اتفاقات به افزايش سرمايه‌گذاري در شرکت‌هاي دانش‌بنيان و استارت آپي منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين، راينر پتوک، مدير روابط بين الملل و اقتصادي انجمن شرکت‌هاي کوچک و متوسط، نقش و اهميت همکاري‌هاي دوجانبه ايران و آلمان در دوران پسابرجام را با اهميت ارزيابي کرد و خواستار گسترش همکاري شرکت‌هاي کوچک و متوسط شد.
بابک باقري، معاون خدمات مالي تامين سرمايه تمدن ­ضمن معرفي فضاي فعاليت شرکت‌هاي استارتاپي در ايران و رشد قابل توجه حوزه تکنولوژي و IT در کشور؛ اقدام به ارايه و معرفي ­دستاوردهاي صندوق جسورانه توسعه فناوري آرماني و نحوه سرمايه‌گذاري در شرکت‌هاي دانش‌بنيان ايراني به سرمايه‌گذاران اروپايي کرد.
معرفي توانايي شرکت‌هاي دانش‌بنيان با محوريت حضور در بازارهاي اروپايي، جلب سرمايه‌گذاري خارجي و انتقال دانش روز از مهمترين محورهاي اين نشست است. نمايندگان 24 شرکت دانش بنيان ايراني فعال در حوزه فناوري اطلاعات در نشست برلين حضور يافتند.
137/120
بيشتر بخوانيد
گزارش: فن آوري نانو در ايران توانسته راه خود را به سوي صنعت باز کند
امضاي توافقنامه خريد و فروش محصولات در بورس ايران و هند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با اشاره به حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در این رویداد گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست‌های B۲B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی طراحی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی بیان کرد: استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که ۵ هزار مترمربع فضا برای جانمایی آنها درنظر گرفته شده است در حالی که در دوره گذشته تنها فضایی ۲ هزار متری برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: شرکت‌هایی از روسیه، چین، فرانسه،‌ آلمان، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه،‌ بلاروس،‌ هندوستان، اتریش و آرژانتین حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.  
 
بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعال دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت