Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@18:49:07 GMT

قتل مریم فرجی بر اثر خفگی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۷۸۱۳

قتل مریم فرجی بر اثر خفگی اعلام شد

طبق آثار، شواهد، معاینه جسد و کالبد شکافی انجام شده علت احتمالی فوت مریم فرجی (در تحقیقات اولیه) بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن تشخیص داده شده است و هیچ گونه آثار سوختگی و ضرب و شتم بر بدن این فرد مشاهده نشده است.

ایران آنلاین / سریال بی آبرویی و دروغ پردازی‌های ضد انقلاب تمامی ندارد و هر روز از دروغی نو رونمایی می‌شود در مورد یک پرونده فقط چندین جعل و خبر کذب در لحظه خلق می‌شود روز اول عنوان می‌شود مریم فرجی در زندان به قتل رسیده است (؟!) بلافاصله مشخص می‌شود در آن تاریخ اصلا بازداشت نبوده است سپس عنوان می‌شود در بیرون از زندان از سوی نیرو‌های امنیتی کشته و جسدش سوخته شده است (؟!) بلافاصله مقام قضایی با اطلاع رسانی به موقع خبر می‌دهد که قاتل مریم فرجی نامزد سابقش بوده و وی به قتل خانم فرجی اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز بعد نتیجه پزشک قانونی اعلام می‌شود که این آخری نیز به سریال بی آبرویی ضد انقلاب اضافه می‌کند: وی اصلا سوخته نشده است و خانواده اش پیکر سالم که هیچ اثر سوختگی ندارد را تحویل گرفته اند. وی بر اساس نظر اولیه پزشکی قانونی بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن فوت کرده است.

طبق آثار، شواهد، معاینه جسد و کالبد شکافی انجام شده علت احتمالی فوت مریم فرجی (در تحقیقات اولیه) بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن تشخیص داده شده است و هیچ گونه آثار سوختگی و ضرب و شتم بر بدن این فرد مشاهده نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز اظهار کرد: علت احتمالی فوت مریم فرجی فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام شده است و هیچگونه آثار سوختگی و ضرب و شتم بر بدن این فرد مشاهده نشده است.

داوود آبادی گفت: طبق گزارش پلیس آگاهی و دادستان فردیس بر سر صحنه قتل حاضر شده و با توجه به اظهارات و اعترافات قاتل و مشخصات داده شده جنازه از محل دفن خارج و به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: خانواده مقتول جسد را شناسایی کردند، پیکر کاملا سالم و هیچ گونه آثار سوختگی در بدن این فرد مشاهده نشده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز در ادامه بیان کرد: علت اصلی فوت پس از بررسی آزمایشات انجام شده اعلام می‌گردد./ میزان 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان

دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا تاجیکستان امروز (جمعه) برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه ۵ بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.

همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

پیش از این تیم فوتبال دختران ایران به برتری برابر تیم‌های ترکمنستان و ازبکستان نیز دست یافته بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت