Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی، مشاور سازمان سنجش از اتمام مهلت دریافت کارت شرکت در المپیاد علمی دانشجویی کشور طی امروز ساعت ۲۴ خبر داد.

ایران آنلاین / حسین توکلی اظهار کرد: مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور شامل منتخبان المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز در روزهای پنجشنبه و جمعه 28 و 29 تیرماه 97 در پردیس فنی‌ مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور سازمان سنجش تاکید کرد: دریافت پرینت کارت شرکت در بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه 24 تیرماه 97 از طریق سایت آغاز شده است و تا پایان امروز ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور با شرکت یک هزار و 182 داوطلب در 23 رشته المپیاد برگزار می‌شود که از این تعداد 356 نفر از طریق المپیاد متمرکز که هم‌زمان با آزمون کارشناسی ارشد سال 97 برگزار شده در این المپیاد شرکت می‌کنند، همچنین 829 داوطلب دیگر نیز از طریق مناطق 10 گانه دانشگاهی در این آزمون حضور دارند.

حمایت بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی
توکلی عنوان کرد: بنیاد ملی نخبگان تسهیلاتی را برای برگزیدگان بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در نظر گرفته است و 15 نفر اول مرحله نهایی این المپیاد بدون آزمون از سوی دانشگاه‌ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان

تین نیوز

بخشنامه جدید سازمان راهداری با موضوع کارت هوشمند رانندگان کامیون که توسط رئیس این سازمان به مدیران راهداری سراسر کشور ابلاغ شده، بسیاری از رانندگان را خوشحال می کند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، بخش قابل توجهی از رانندگان ماشین سنگین اعم از کامیون و تریلی برای دریافت یا تمدید کارت هوشمند خود با مشکلی مواجه اند که برای آن راهکاری پیدا نمی کنند.

این مشکل به زبان ساده هماهنگ نبودن مدرک تحصیلی رانندگان کامیون با الزامات دریافت کارت هوشمند است. اکنون بخشنامه جدیدی از سوی سازمان راهداری صادر شده که شرایط را برای دریافت کارت هوشمند آسان تر و رانندگان دارای مدارک تحصیلی سیکل را خوشحال می کند.

در این بخشنامه آمده است: به منظور حمایت و ارتقاء کمی سرمایه های انسانی در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کالا و مسافر کشور، به این وسیله مجددا و برای آخرین بار حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز رانندگان جدید (بدون داشتن سابقه فعالیت) برای ردیف های 2 ، 5 و 6 جدول مندرج در بخشنامه شماره 183406/71 مورخ 19 اسفند 1399 به مدت یکسال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه – اول اردیبهشت 1403 – به مدت یکسال به پایان دوره متوسطه اول، سوم راهنمایی ، سیکل یا معادل آن تقلیل می یابد.

در این بخشنامه تاکید شده است که این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳