Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص افزایش قیمت غذای دانشجویان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به ارائه توضیحاتی پرداخت.

ایران آنلاین / مجتبی صدیقی در خصوص افزایش قیمت غذای دانشجویان در سال تحصیلی 98-97 گفت: تا کنون مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت غذای دانشجویان نداشته‌ایم‌، این موضوع برای اجرا ابتدا باید به تصویب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر افزایش قیمت غذای دانشجویی، نهایی و قطعی نشده است، اما اگر افزایشی هم داشته باشیم قطعاً میزان آن بسیار کم خواهد بود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: قیمت غذای دانشجویی در سال گذشته فقر 10 درصد افزایش یافت اگر امسال هم افزایش قیمت داشته باشیم، این رقم مانند سال گذشته است؛ شرایط اقتصادی کشور و دانشجویان را درک می‌کنیم، اما نیاز دانشگاه‌ها را هم می‌‌دانیم.

صدیقی یادآور شد: هدف ما این است که فشار مضاعفی‌ به دانشجویان وارد نشود و اگر افزایشی داشته باشیم به طور حتم زیر خط تورم است/ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد