Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات در یکی از برنامه ‌های تلویزییوی به تشریح نحوه دستگیری تیم چهارنفره داعش که قصد فعالیت تروریستی در خاک ایران را داشتند، پرداخت.

به گزارش ایسنا، حجت اسلام و المسلمین محمود علوی  طی گفت وگویی در ارتباط با نحوه شناسایی و دستگیری این تیم  چهار نفره داعش اظهار کرد: این تیم چهار نفره‌ای از  یکی استان‌های  جنوب غربی ما برنامه ریزی کرده بودند و به وسیله و محوریت فردی که برادر او چندی قبل در سوریه در درگیری بین جریان‌های تکفیری و تروریستی به هلاکت رسیده بود، وارد عمل شدند ، البته در مورد این فرد باید یادآور شویم که با وجود به هلاکت رسیدن او در سوریه ، یک عده نادان در فضای مجازی به درک واصل شدن او را می خواستند به نوعی در خاک جمهوری اسلامی برشمرند که خوشبختانه خیلی زود این توطئه خنثی و مشخص شد که این فرد تکفیری، در سوریه به هلاکت رسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برادر او تیم چهار نفره‌ای را تشکل داد و بنای به پیوستن به داعش را داشتند و از طرف امیر داعش به آنها ابلاغ شد که در ایران بمانند،  با این عنوان که امروز اقدامات مجاهدانه بر هجرت مقدم‌تر است،‌ در ایران بمانید واسلحه و امکانات تهیه کنید، برنامه ریزی کنید و اگر نمی توانید در استان خودتان اقدام کنید در شیراز و اصفهان اقدامات خودرا انجام دهید.

 وزیر اطلاعات افزود:‌آنها برنامه ریزی‌های خود را انجام داده بودند، مواد منفجره و امکانات در دسترس داشتند، اما به لطف خداوند شناسایی شده و اقدامات عملی انجام شد، خودشان چهار نفر بودند و سه نفر از مرتبطین آنها دستگیری شدند و در حال حاضر تخلیه اطلاعاتی روی آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

کیانوش کیامرز افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول ۱۴.۵ کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری ۴ کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین (ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این را دارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند، اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند