Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای ماندن در این تیم مبغی کمتر از پیشنهاد‌های خارجی خود دریافت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه از جام جهانی به ایران برگشت، با پیشنهادهایی از سوی لیگ های خارجی مواجه و همین امر باعث شد تا شایعه جدایی او از پرسپولیس شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا وکیل این بازیکن روز گذشته به محل باشگاه پرسپولیس رفته بود تا مذاکراتی را بر سر قرارداد این بازیکن با مدیران این باشگاه انجام دهد. وکیل امیری در جلسه روز گذشته از مسئولان باشگاه پرسپولیس  درخواست فرصتی 48 ساعته کرده تا موکلش تصمیم نهایی خود را مبنی بر جدایی یا ماندن در پرسپولیس اعلام کند.

وکیل وحید امیری به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این بازیکن از تیم‌های قطری و ترکیه‌ای پیشنهادهای 600،700 هزار دلاری(حدود 5 میلیارد تومان) دریافت کرده و می‌خواهد روی این پیشنهادها کمی فکر کند. در این بین گفته می‌شود امیری حاضر است با نصف مبلغ پیشنهادهای خارجی خود یعنی با مبلغی بین 2 تا 2/5 میلیارد تومان به اضافه آپشن در پرسپولیس بماند و از این تیم جدا نشود.

در همین راستا هم باشگاه پرسپولیس که اوضاع مالی خیلی خوبی ندارد، بیش از مبلغ 2 یا 2/5 میلیارد نمی‌تواند به امیری بدهد و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

طبق اعلام وکیل امیری به مسئولان باشگاه پرسپولیس، این بازیکن طی امروز و فردا تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر وحید امیری پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

 

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس