Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:33:39 GMT

پنکه سقفی، قاتل کودک 6 ماهه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۸۷۰۹

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: برخورد سر کودک ۶ ماهه با پنکه سقفی در یکی از روستا‌های کبودرآهنگ منجر به مرگ وی شد.

به گزارش عصر ایرانیان، علی احسان صالح، مدیرکل پزشکی قانونی همدان اظهار داشت: کودک 6 ماهه‌ای به سمت هوا پرتاب شده بود که با پنکه سقفی برخورد کرد، پس از اصابت سر این کودک با پنکه سقفی به بیمارستان منتقل و مدت 2 روز بستری بود، اما شدت جراحات وارده منجر به مرگ وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک متخصص کودکان در همدان گفت: پرتاب کردن خردسالان به هوا بیشترین آسیب را به قسمت مغز، شبکیه چشم، شکم و سینه وارد می‌کند.نصرالله پزشکی ادامه داد: در دوران خردسالی حجم مغز کوچکتر از استخوان‌های اطراف اش است بنابراین مغز در حالت معلق و آزاد قرار دارد.عضو هیات علمی‌دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: تکان‌های شدید در این مواقع موجب خونریزی زیر پرده مغز می‌شود.وی یادآور شد: هنگام پرتاب کردن کودک، چون عکس العمل او قابل پیش‌بینی نیست بنابراین احتمال سقوط هم وجود دارد.این متخصص کودکان ادامه داد: پرتاب کودک به هوا هر چند موجب هیجان در او و شادی بزرگسالان می‌شود اما باید بدانیم که این حرکت نوعی کودک آزاری مخفی به شمار می‌رود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور