Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - فرماندار ديواندره از پرداخت 153 ميليارد و 340 ميليون ريال تسهيلات اشتغالزايي خبر داد و گفت: اين ميزان بيش از تعهدات شهرستان از محل اشتغال پايدار روستايي است.

جعفر توان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اينکه رتبه اول جذب تسهيلات اشتغالزايي در بخش طرح فراگير و پايدار روستايي را داريم، اظهار داشت: با تلاش اعضاي کارگروه اشتغال توانسته ايم بيش از تعهدات تسهيلات جذب و به طرح هاي مصوب پرداخت کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي رويکرد دولت تدبير و اميد را خدمت رساني مطلوب و در خور شان به روستاييان با هدف تثبيت شغل و جلوگيري از مهاجرت به شهرها اعلام کرد و افزود: از تمام ظرفيت ها و امکانات موجود براي تحقق اين موضوع استفاده خواهيم کرد.
توان تاکيد کرد: از مجموع طرح هاي مصوب کارگروه اشتغال شهرستان، 148 طرح با اعتبار 153 ميليارد و 340 ميليون ريال از محل طرح هاي اشتغال فراگير و پايدار روستايي به متقاضيان پرداخت شده است.
فرماندار ديواندره يادآور شد: از مجموع تسهيلات پرداختي در راستاي توسعه پايدار روستاها 100 ميليارد و 900 ميليون ريال تسهيلات به 135 طرح اشتغال پايدار روستايي پرداخت شد.
وي به تسهيلات پرداخت شده در بخش اشتغال فراگير نيز اشاره کرد و گفت: براي ايجاد اشتغال و رفع بيکاري در شهرستان به 13 طرح اشتغال فراگير نيز مبلغ 53 ميليارد و 250 ميليون ريال پرداخت شده است.
توان، شهرستان ديواندره را داراي ظرفيت و پتانسيل لازم براي اجراي طرح هاي اشتغالزايي و اعطاي تسهيلات در بخش هاي مختلف دانست و افزود: اين تسهيلات در بخش هاي کشاورزي، دامپروري، صنعت و گردشگري پرداخت مي شود.
شهرستان ديواندره با جمعيت 80 هزار نفري در 85 کيلومتري جنوب غربي شهر سنندج قرار دارد.
7353/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد