Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع آبی و کاهش نزولات آسمانی، نیروگاه‌های برق‌آبی تحت تاثیر قرار گرفته اند و خاموشی ها از ساعت 9 صبح در زمان پیک مصرف در سطح استان انجام می شود.

محمد مهدی شهیدی افزود: این خاموشی ها در سه گروه 'الف'، 'ب' و 'ج' از ساعت 9 صبح تا 21 در مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سهمیه اعلامی مدیریت شبکه برق در اعمال خاموشی‌های با برنامه و ایجاد توازن تولید و مصرف کشور گفت: میزان خاموشی‌های مشترکان برق استان در حداقل زمان برنامه‌ ریزی شده است.

شهیدی با اشاره به افزایش دما در روزهای اخیر افزود: با توجه به این امر این روزها شاهد افزایش مصرف برق در سطح کشور و به تبع آن در استان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش چشمگیر تولید نیروگاه‌های برق آبی و افزایش دما، نیاز به مدیریت مصرف در راستای ایجاد توازن بین تولید و مصرف بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه 17 هزار مشترک جدید در سال 96 به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان همدان افزوده شد و مجموع مشترکان این شرکت تا پایان سال 96 به 722 هزار و 140 مشترک رسید. اضافه کرد: با افزایش قابل پیش‌ بینی هفت تا هشت درصدی مصرف برق و با توجه به موارد ذکر شده نیاز به کنترل مصرف برای پایداری نیروگاه‌ها و شبکه‌های برق الزامی است که همین موضوع اهمیت بحث مدیریت مصرف را می‌رساند.

شهیدی با اشاره به برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای پایداری شبکه و نیروگاه‌ها گفت: برنامه زمان‌بندی برای کنترل بار تهیه و مدون شده و در سایت این شرکت به آدرس www.edch.ir برای اطلاع هم ‌استانی‌ها قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه اظهار کرد: بیشترین بخش مصرف برق در استان همدان در حوزه کشاورزی است که در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های همکاری پیش‌ بینی شده است.

انتهای پیام/ا

اعلام برنامه قطعی ها ی برق در استان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع برق خاموشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود

 نشست مشترک شورای ترافیک استان کرمان و کمیسیون ایمنی راه‌ها، سه‌شنبه ۷ فروردین ماه با حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در استانداری کرمان برگزار شد. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی، معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به دور دوم سفر‌ها و آمار تصادفات، بر همت بیشتر برای کنترل تصادفات و حضور پررنگ پلیس، اورژانس، هلال‌احمر و راهداری در نقاط پر تصادف تاکید کرد.

وی افزود: متولی تصادفات، پلیس است و آمار تصادفات نوروز را پلیس اطلاع‌رسانی کند. 

آیت اللهی موسوی بر ورود دستگاه قضا در ترک فعل‌های صورت گرفته برای خاموشی ورودی شهر‌ها تاکید کرد و از راهداری خواست با تامین مالی انجام شده، دوربین‌های مورد نیاز را خریداری و در اختیار پلیس راه قرار دهد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ترک فعل‌ها برای خاموشی ورودی شهر‌ها پیگیری شود
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد