Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-موکاش آمبانی- بنیان‌گذار گروه "رلیانس" با ۴۴.۳ میلیارد دلار ثروت، جای جک ما چینی را به عنوان ثروتمندترین فرد آسیا گرفت.

به گزارش بلومبرگ، رلیانس یک مجموعه مادر است که در زمینه صنایع مخابراتی و پالایشگاهی فعالیت دارد. با افزایش ۱.۶ درصدی نماد این گروه در تازه‌ترین معاملات بورس هند، ثروت آمبانی هندی به ۴۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیارد دلار رسید و وی با پشت سر گذاشتن جک ما با ۴۴ میلیارد دلار ثروت به صدر فهرست ثروتمندان آسیایی صعود کرد.

آمبانی امسال موفق شده است چهار میلیارد دلار به ثروت خود بیفزاید، در حالی که جک ما، امسال ۱.۴ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است. نیتین تیواری- تحلیل گر بورس بمبئی گفت: می‌توانیم چشم‌انداز روشن‌تری از آینده گروه رلیانس را متصور شویم.

آمبانی در حال تکمیل بزرگ‌ترین پالایشگاه جهان در ایالت جاماناگار هند و مالک سودآورترین بنگاه هندی است.

پس از این فرد هندی، جک ما با ۴۴ میلیارد دلار ثروت در رده دوم ثروتمندترین فرد آسیا قرار دارد. وی موسس و مدیرعامل فروشگاه اینترنتی علی باباست که بزرگ‌ترین خرده‌فروشی اینترنتی چین محسوب می‌شود. این شرکت بازار بسیار بزرگی در چین دارد و فروش آن در سال ۲۰۱۷ از مجموع فروش شرکت‌های آمازون و ای بی بیشتر بوده است.

انتهای پیام

.ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • حواله علی پی
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت