Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر عطاپور در گفتگو با مهر اظهارداشت: زمین لرزه ۴.۷ ریشتری این شهرستان منجر به خسارت ۲۰ تا ۸۰ درصدی به حدود ۷۰۰ خانه روستایی در این شهرستان شده است.

وی گفت: به دلیل ساختار نا مناسب خانه های روستایی زمین لرزه نچندان شدید موجب خسارت به خانه ها شده است.

عطارپور گفت: سه هزار و ۳۳۱ خانه در این شهرستان نیاز به مقاوم سازی دارند و باید اعتبار لازم برای احداث خانه های مقاوم به مردم اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواستار اختصاص اعتبار مورد نیاز برای بازسازی خانه های صدمه دیده از زمین لرزه شد

وی گفت: این زمین لرزه خسارت جانی و زخمی در پی نداشته است.

کد خبر 4348978

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین لرزه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای گفت: ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در ایجاد حساب ۱۰۰ و تأسیس بنیاد مسکن شکل گرفت و از آن زمان تاکنون منشأ خدمات کثیری برای قشر محروم روستایی بوده است.

وی به برخی موفقیت‌های بنیاد مسکن استان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: پیشرفت ۲۵۸ درصدی در صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی روستایی، کسب رتبه برتر کشوری در ۴ سال متوالی در حوزه مسکن روستایی، تولید بخش اعظمی از مصالح ساختمانی توسط بنیاد مسکن برای اجرای پروژه‌های عمرانی، اجرای طرح هادی روستایی در ۶۳.۷ درصد روستاهای استان و بالاتر از نرم کشوری، تجهیز ناوگان ماشین آلات (خرید ۲۳ دستگاه در ۴ سال گذشته) برای اجرای پروژه‌های عمرانی و اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (احداث ۲۵۰۰ واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن) از برخی فعالیت‌های ارزشمند این نهاد انقلابی است.

خواجه‌ای از احداث ۳۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان طی سال جاری خبر داد.

وی از اختصاص سهمیه ۱۱ هزار واحدی احداث مسکن روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: با ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم در سال جاری، در تلاش هستیم آمار مقاوم سازی را از ۵۷ درصد به ۶۷ درصد افزایش دهیم که در در سابقه بنیاد مسکن این حرکت بی سابقه بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری شاهد تحول عظیمی در زمینه آسفالت معابر روستایی در سطح استان خواهیم بود.

کد خبر 6078688

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام
  • مقاوم‌سازی ۶۷ درصد مساکن روستایی زنجان در سال ۱۴۰۳
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی در زنجان مقاوم‌سازی می‌شود
  • امسال ۱۱هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان مقاوم سازی می شود