Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال روز گذشته در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کلاس توجیهی و دانش‌افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر از روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی هیئت فوتبال استان گیلان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در بعدازظهر روز اول این کلاس، شرکت‌کنندگان زیر نظر مدرسان، دوره آزمون‌های آمادگی جسمانی را طبق متد جدید فیفا در ورزشگاه سردار جنگل انجام دادند.

برهمین اساس، از ۸۳ شرکت‌کننده در کلاس توجیهی و دانش‌افزایی، دو داور و پنج کمک داور نتوانستند این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. همچنین سه داور دیگر نیز به دلیل مصدومیت و آسیب‌دیدگی در آزمون‌های آمادگی جسمانی شرکت نکردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته داوران لیگ برتر فدراسیون فوتبال داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس یک بر صفر برنده راهی رختکن شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری (نساجی)

گل: اوستون اورونوف (۶) (پرسپولیس) 

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس مزد بازی هجومی خود را که پس از سوت داور آغاز کرده بود خیلی زود گرفت و اورونوف موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه نساجی تلاش کرد تا جبران کند اما موقعیت چندانی به دست نیاورد در مقابل پرسپولیس فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه بزرگ داوری VAR را ناکام گذاشت؛ گل دلیخت به رئال مادرید به ناحق مردود شد!
  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا