Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بتوانیم سرمنشاء های دشمن در داخل کشور را ببندیم، تحریم ها برای ما مفید خواهد بود، گفت: اول انقلاب هیچ چیز نداشتیم اما رشد کردیم، اگر درها به روی ما باز می بود هیچ آوازه ای امروز درجهان نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (26 تیر) در دیدار با فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه دشمن بارها اعتراف کرده که همه گزینه‌ها «نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جنگ های روانی» را پیش روی خود دارد، اظهار داشت: دشمن بیشتر از گزینه ای استفاده می کند که برای او کم هزینه تر و برای جامعه ما پرضررتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با بیان اینکه آمادگی نظامی همواره باید باشد، اما گزینه نظامی برای دشمن خیلی هزینه دارد، گفت: دشمن جرات پنجه در پنجه انداختن ندارد، لذا به دنبال گزینه های کم هزینه می رود.

 


امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خار چشم دشمن هستند، تصریح کرد: نمونه کم جراتی دشمن را می توان در دستگیری تفنگدارهای آمریکایی در آب های خلیج فارس دید که هنوز هیچ اقدامی از سوی ایران نشده بود مانند بچه گریه می کردند.

 


آیت الله عبادی با بیان اینکه نبود ایمان و عقیده روحیه را از دشمن گرفته است، اظهارداشت: در جنگ هایی که آمریکا در کشورهای مختلف دارد، می بینیم که چقدر از سربازان خودشان خودکشی می کنند، وقتی سیستم عقیده فروپاشید؛ سرپا نگه داشتن نیروها مشکل است.
 

 

وی با اشاره به اینکه در زمینه نظامی باید همواره آمادگی وجود داشته باشد، گفت: دشمن جرات کارهای پرهزینه را ندارد، اما کارهایی که کم هزینه است و می توانند به وسیله نیروهای داخلی یک کشور مانند نادان ها، مغرض ها و نفوذی ها صورت گیرد را حمایت می کنند.
 

 

برای عبور از تحریم ها باید به خود متکی شویم!
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تحریم ها می تواند برای ما از جنبه ای دیگر مفید باشد، در صورتی که بدانیم چطور باید از این فرصت استفاده کنیم، افزود: برای عبور از تحریم ها، باید روی پای خود بایستیم و اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم.

 


آیت الله عبادی با اشاره به اینکه باید در همه امور به خود متکی شویم، چراکه تنها سخنی که دشمن می پذیرد قدرت است و لاغیر؛ گفت: دشمن هیچ مرزی جز مرز قدرت نمی شناسند، قدرت می تواند نظامی، اقتصادی و فرهنگی باشد.

 


وی با بیان اینکه اگر بتوانیم سرمنشاء های دشمن در داخل کشور را ببندیم، تحریم ها برای ما مفید خواهد بود، اظهارداشت: با وجود اینکه اول انقلاب هیچ چیز نداشتیم چرا رشد کردیم، اگر درها به روی ما باز می بود هیچ آوازه ای امروز در جهان نداشتیم، این تحریم ها بود که به ما خودباوری و توانایی داد که در برخی امور جزو 10 کشور اول جهان هستیم.

 


امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جهاد کبیر کم هزینه ترین جهاد است اما پیروزی آن قطعی است، افزود: جهاد کبیر در واقع «نه» به دشمن گفتن است.

 


خطر نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی
آیت الله عبادی افزود: زمانی که خود ما ابزار دشمن شدیم او برای ما تصمیم سازی و بر ما نفوذ می کند، لذا کم هزینه تر از همه برای دشمن همین جنگ های روانی است که متاسفانه امروز زمینه هم برای آنها فراهم است، روستاهایی که آب و کار ندارند اینترنت پرسرعت دارند که این بسیار زمینه مساعدی برای استفاده حداکثری دشمن است که با فضای مجازی استفاده هم می کند.

 


وی با بیان اینکه از نظر روانی آنقدر به ما تلقین می کنند که خود ما هم باور ما می شود وضع ما خراب است، گفت: خیلی از امکاناتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تنها در چند کشور دنیا اینگونه است، که باید اینها برای مردم تبیین شود.

 


دولت افراد کارآمد را در وازتخانه‌ها بگذارد
آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امکانات زیادی در کشور داریم که متاسفانه مدیریت نمی شود، گفت: آیا هنوز وقت آن فرا نرسیده که بعد از 5 سال دولت در برخی وزارتخانه ها تجدید نظر کند و فردی کارآمد را بگذارد؟ کسی که ناکارآمد است نمی تواند کار کند.

 


وی با اشاره به اعتراض برخی کامیون دارها نسبت به افزایش کرایه، افزود: کامیون دارها در 5 سال هیچ چیز بردرآمد آنها افزوده نشده، ضمن اینکه قطعات چند برابر شده اما کرایه آنها ثابت است، مسئولان ناکارآمدی ها را که به مردم نسبت ندهند، این ناکارآمدی ها به مسئولان مربوط است، خودشان را درست کنند.

 


امام جمعه بیرجند ادامه داد: گاها مشاهده می شود که در کارخانه کار است و کارگران کار هم می کند اما حقوق آنها را نمی دهند؛ یعنی باید کارگر ابزار دست یه عده سرمایه دار قرار گیرد؟ پس مدیریت مسئولان چه می شود؟

 


آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر با مردم صادقانه حرف بزنیم و صادقانه عمل شود هیچ جا کم نمی گذارند، افزود: اگر صادقانه برای مردم کار کنیم، جایی هم که نتوان کاری کرد به مردم بگوییم نمی شود؛ می پذیرند اما وقتی ناصداقتی از برخی مسئولان می بینند، حرف درست آنها را هم باور نمی‌کنند، مردم ما با ایمان هستند و تا پای جان برای رهبر، انقلاب و ارزش های اسلامی ایستادند.

 


وی با بیان اینکه شرط اولیه هر کاری آگاهی است، اظهارداشت: شرایط خود را درک کنیم و آماده باشیم چون آمادگی به دشمن فرصت نمی دهد.

 


امام جمعه بیرجند تاکید کرد: در این برهه از زمان باید به کمک افکار و اندیشه نوجوانان برویم و به آنها نسبت به حیله های دشمنان آگاهی بدهیم.

 


وی افزود: این نظام مال مردم است و خودشان آن را به وجود آورده اند و تا پای جان پای این نظام و رهبرشان هستند و خواهند بود، لذا مسئولان بدنبال حل مشکلات مردم باشند.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس ترامپ روزنامه روزنامه های ورزشی جشن های دهه کرامت روز دختر شورای نگهبان اردبیل شیراز سردار رضايي فرمانده مرزباني كشور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله عبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم

امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها بصورت وبیناری برگزارشد.

میزان در خبری نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق» عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیربودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلّیِ قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود؛ لهذا به سهم خود مجددا از سپاه پاسداران و کلیه نیروهای مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنین را شاد کردند، سپاسگزاریم.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضاییه، گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضاییه از سمت خود در این مسئولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیثِ عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده‌ی قوه قضاییه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل می‌باشد. وی سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسئولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشاء اثر بود، به گونه‌ای که مسئولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

رئیس عدلیه در ادامه این نشست با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده‌ی تحول و تعالی قضایی و تشریح فرآیند تدوین آن، اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضایی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحبنظران در داخل و خارج از قوه قضاییه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای کلیه حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسئولان و مدیران در دستگاه قضایی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند. همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات در ادامه نشست امروز، به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر استان‌ها دستور مؤکد داد که در همکاری با مقامات و مسئولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش باشیم، نه صرفاً پیشرفت معمولی.

رئیس دستگاه قضا در همین راستا تصریح کرد: بالطبع هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشند؛ لهذا مسئولان قضایی استان‌ها با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصاء این مسائل و مشکلات، در جهت رفع آن‌ها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را اتخاذ نمایند و چنانچه نیاز دارند تا ما از مرکز و ستاد، اختیاری را به آن‌ها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت به ما اعلام دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست امروز، خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور دستور داد که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ نمایند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارند.

رئیس قوه قضاییه در پایان بخش نخست سخنانش در نشست امروز خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مسئولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم. ما ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و امسال نیز قطعاً همینطور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند
  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • سیلاب در هلمند خسارات جانی برجای گذاشت
  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد