Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ آيت الله محمد علي ناصري در ديدار سردار عراقی ، رییس هیات بازرسان اعزامی از ستادکل نیروهای مسلح و سردار معصوم بيگي، فرمانده انتظامي استان اصفهان افزود: از اول انقلاب تا کنون دشمنان به هر وسیله ای متوسل شدند تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و برای براندازی این نظام الهی از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اما آنها غافلند و نمی دانند که خداوند این انقلاب را پایه ریزی کرده و خودش هم آن را حفظ می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی امید نظام هستند، خطاب به نیروهای مسلح گفت: شما اصحاب و لشکریان امام زمان (عج) هستید و در نزد ایشان جایگاه بالایی دارید و به همین دلیل دعای شما در حق همه مردم به ویژه دوستداران و علاقمندان به ولایت قطعاً برآورده می شود.
سردار عبدالله عراقی رییس هیات بازرسان اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت گفت: با توجه به خروج یک جانبه آمریکا از برجام و توطئه صهیونیست ها با همکاری دشمنان منطقه برای طرح ریزی مشکلات اقتصادی و اجتماعی و تبدیل کردن آن ها به مشکلات امنیتی، نیاز است تا همه مسئولان هوشیاری خود را نسبت به قبل بیشتر کنند.
رییس اداره امنیت معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح عنوان داشت: امروز به حمد الله نیروهای سپاه ، بسیج و ناجا در اوج آمادگی و هماهنگی بسر می برند و انشاء الله با دعای علما ، مردم و خانواده معظم شهدا دشمن در اهداف خود ناکام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان دیدار نیروهای مسلح آیت الله ناصری بازرسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت

به گزارش جماران؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، ظهر دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح گفت: روحیّه در اصطلاح اسلامی ما عبارت است از اعتماد به خدای متعال، وقتی می‌گوییم روحیه، یعنی این: اعتماد به خدای متعال، توکل به خدای متعال، حسن ظن به خدای متعال.

در قرآن از سوء ظنّ به خدا مذمت شده: «الظّانّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوءِ عَلَیهِم دائِرَةُ السَّوءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیهِم»؛ سوءظنّ به خدا نباید داشت.

خدای متعال وعده کرده که از مؤمنین دفاع میکند: «انّ الله یدافع عن الّذین ءامنوا»؛ دیگر از این صریح‌تر چه بگوید خدای متعال؟ «انّ الله یدافع عن الّذین ءامنوا»؛

اگر ما یک جایی دیدیم از ما دفاع نشد، باید در آن «عن الّذین ءامنوا»اش باید شک کنیم؛ مشکل ما در ایمان ما، در دل ما، در باطن ما، در عمل ما، اینهاست، اینها را باید درست کنیم.

لذا بحث روحیه و بحث توجه به خدا و توکل به خدا هم یک بخش خیلی مهمی است. ۱۴۰۳/۲/۲

حجم ویدیو: 12.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد