Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، جابر یقینی در آستانه برگزاری چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت‌های دندانی اظهار داشت: به غیر از افرادی که ثبات روانی نداشته یا بیماری های سیستمیک غیر قابل کنترل همچون دیابت کنترل نشده دارند برای بقیه افراد، امکان ایمپلنت وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه بیماری‌های خاص و استعمال سیگار در میزان موفقیت ایمپلنت اثر می‌گذارد، افزود: حتی برای بیماران مبتلا به ایدز و افرادی که بدخیمی های درمان شده دارند انجام ایمپلنت امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرپرست بخش تخصصی جراحی لثه دانشکده دندانپزشکی اصفهان ادامه داد: بر اساس دانش امروزی بین روش‌های مختلف جایگزینی دندان‌ها استفاده از ایمپلنت بهترین روش می باشد. عوامل زیادی در موفقیت درمان ایمپلنت تاثیرگذار است  از جمله نوع ایمپلنت، تکنیک جراحی، دانش و مهارت درمانگر.
 
یقینی گفت: طرح درمان مناسب، شرایط سیستمیک بیمار، بهداشت مناسب دهان و ویزیت های منظم توسط دندانپزشک همچنین پرهیز از سیگار از جمله عوامل تأثیرگذار دیگر بر موفقیت ایمپلنت است.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر انواع ایمپلنت‌ها در بازار وجود دارد که بسته به نوع طراحی، پوشش سطحی، خدمات پشتیبانی و مطالعاتی که در راستای حمایت از آنها وجود دارد با قیمتهای متفاوتی عرضه می شوند.
 
دبیر اجرایی چهارمین همایش بین المللی ایپلنتهای اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر دو برند ایرانی در این عرصه ورود کرده اند که در همایش بین المللی ایمپلنت‌های دندانی اصفهان نیز این دو برند عرضه می‌شوند و همایش چهارم مصمم است با توجه به مشکلات نوسانات نرخ ارز  و در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه مناسبی را برای حضور این برندهای ایرانی در این همایش مهیا کند.
 
وی در پاسخ به اینکه ماندگاری ایمپلنت چه مدت زمانی است، گفت: پاسخ دقیق و شفافی نمی‌توانیم در این زمینه ارائه دهیم چراکه مسائل مختلفی بر روی این موضوع تاثیر گذار است ولی جالب است بدانیم اولین بیماری که ایمپلنت برای وی انجام شد یک فرد سوئیسی بود که تا شش دهه بعد حیاتش از این درمان بهره میبرد . با این حال نمیتوان ماندگاری قطعی و مشخصی برای ایمپلنت در نظر گرفت.
 
گفتنی است؛ چهارمین همایش بین المللی ایمپلنت‌های دندانی اصفهان سوم تا پنجم مردادماه سال جاری در با حضور صاحبنظران و اساتید برجسته از کل کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست ایمپلنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • درمان افسردگی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود