Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد هاشمی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به زودی فیلم سینمایی «تورنادو» جلوی دوربین می رود، گفت: این فیلم سینمایی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، مرداد ماه جلوی دوربین می رود.

وی با اعلام اینکه مشغول ساخت دکور سفینه هستند که ساخت چنین دکور عظیمی سخت است، توضیح داد: با توجه به اینکه قصه «تورنادو» بدون زمان و مکان است نیازمند دکورهای متفاوت هستیم که ساخت آنها از ۲ ماه پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان فیلم «پیشونی سفید» با اشاره به اینکه به دلیل شرایط اقتصادی موجود و تغییر قیمت ها دچار مشکلاتی شده اند، بیان کرد: طراحی دکور این پروژه توسط علی شایانفر انجام می شود و دکوراتور پروژه حمید قدیریان است.

به گفته وی، دکور «تورنادو» در ۱۱ کیلومتری شهر تهران در سوله ای در پارس الکتریک در حال ساخت است.

وی ادامه داد: بازیگران نوجوان بعد از یک ماه تست هایی که انجام شده است، انتخاب و در حال تمرین هستند. تعدادی از بازیگران اصلی نیز برای حضور در این پروژه کاندید شده اند و در حال مذاکره با آنها هستیم.

هاشمی در پایان گفت: در حال مذاکره با اکبر عبدی هستیم و احتمال حضور این بازیگر در «تورنادو» بسیار زیاد است.

کد خبر 4346872 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش تولید سید جواد هاشمی تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر سریال ایرانی رادیو کنسرت موسیقی سینمای آمریکا شبکه دو سیما بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدا به همراهتان، بمب اتمی را شلیک کنید / فیلم

به گزارش خبرآنلاین «هاشم الغیلی» زیست‌شناس مولکولی مقیم برلین که به فیلم‌سازی مشغول است، با فیلم‌های علمی خود جهان را حیرت‌زده می‌کند. او پیش از این نیز در «مزرعه نوزاد انسان» به فناوری‌های آینده برای پرورش جنین و نوزاد اشاره کرده بود.

او در فیلم اخیر خود با عنوان «هیروشیما» به شبیه‌سازی نخستین بمباران هسته‌ای تاریخ پرداخته و جزئیات دقیقی را از پرواز، انفجار بمب، قدرت تخریب و تلفات انسانی به تصویر کشیده است. او در این فیلم از صداهای واقعی شخصیت‌های تاریخی تأثیرگذار در این بمباران استفاده کرده است: مکالمه برج فرماندهی و هواپیمای «انولا گی» (حامل بمب اتمی)، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده «هری ترومن»، «یولیوس رابرت اوپنهایمر» مدیر پروژه منهتن که بمب‌های اتمی را ساخت و درنهایت «آلبرت اینشتین»، برجسته‌ترین دانشمند آن روزگار که با نامه‌نگاری به فرانکلین روزولت، آغازگر پروژه منهتن و ساخت بمب هسته‌ای شد.

جالب‌تر، عبارت «God Speed» در مکالمه برج فرماندهی با خلبان «انولا گی» است که لحظاتی پیش از رهاسازی بمب اتمی عنوان می‌شود و در زبان فارسی می‌توان آن را «خدا به همراهتان» ترجمه کرد. زیرنویس فیلم «هیروشیما» در خبرآنلاین ترجمه شده، ولی ویدیوی «هیروشیما» را می‌توانید در یوتیوب با کیفیت‌های بالاتر نیز مشاهده کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898365

دیگر خبرها

  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟
  • بلندترین برج آمریکا در قلب گردبادها / عکس
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • خدا به همراهتان، بمب اتمی را شلیک کنید / فیلم
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!