Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین روز از همایش "بانوی مومن انقلابی " با حضور رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در هتل فرهیختگان واقع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر سوادی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات جذب دانشگاه های آزاد استان تهران در ارتباط با وظیفه بانوی مومن انقلابی گفت: در حال حاضر شرایط مناسبی در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است،برای ما که دغدغه داریم شرایطی مهیا شده است تا بتوانیم شرایط زن مومن انقلابی را نه تنها در ایران بلکه در جهان گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما میتوانیم از ارزش هایی که داریم استفاذه کرده و با برنامه دقیق، منسجم و مدیریت درست آن را به سرانجام برسانیم وقطعا در این راه موفق خواهیم شد، زیرا خداوند همراه ماست.

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات جذب دانشگاه های آزاد استان تهران گفت: در تشکلات ما باید بر اصول عقاید کار کرده و دانشجویان را برآموزه های اسلام آشنا کنیم. ما باید زن مومن انقلابی را به سمت همسر و مادر خوب بودن هدایت کرد.

وی اضافه کرد: من نزدیک 20 سال است در دانشگاه آزاد اسلامی هستم، دانشجویی داشتم که در ترم اول محجبه و با ظاهری موجه است، ولی در ترم های بعدی از ظاهر خود عقب نشینی می کند، زمانی که با او صحبت می کنم که شما باید تاثیر گذار باشید می گوید مورد تمسخر دیگران قرار می گیرد.

دکتر سوادی بیان کرد: چه طور فردی که مسیحی بوده و به تازگی مسلمان شده است در همایش های بین المللی می گوید اسلام تاج سرمن است، اگر ما بتوانیم در تشکل هایمان دانشجو را از لحاظ اصول عقاید محکم تر کنیم، بسیار مفید است. اگر در این زمینه به درستی حرکت کنیم، دانشجو به حجاب خود افتخار می کند، زیرا خودش به این حجاب رسیده است.

وی اظهار داشت: در درجه اول باید پایه های دینی را محکم کنیم، در این صورت اگر دانشجو را به هر جای دنیا بفرستیم مبلغ خواهد بود.
دکتر سوادی تاکید کرد: متاسفانه اکثریت غریب به اتفاق زنان مسلمان خواسته و ناخواسته افکار فمنیستی را به همراه دارند. قرآن کریم می فرماید ما شما را از یک زن و مرد آفریدیم،پ یعنی زن و مرد مکمل یکدیگرند. باید تمامی این موارد عرف شود، چرا باید دختران ما به دنبال این هستند که حق طلاق بگیرند، زیرا می خواهند در زندگی یکه تازی کنند و زمانی که با مشکل برخورد کردند بتوانند از این امتیاز استفاذه کنند. اگر امروز در جامعه مشکل داریم ناشی از کم کاری زنان مومن است.اگر در این زمینه درست حرکت کنیم زندگی زن و مرد مسلمان الگوی جامع و کاملی برای دنیا خواهد بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم به دانشجو الگو ارائه کنیم، دانشجو از کار میخواهد باید فردی را به وی معرفی کنیم که در دنیای امروز قابل قبول بوده و با اعتقاد، متعهد و متخصص نیز باشد. افراد بسیاری با این شرایط وجود دارند که در دنیای امروز حرکت کرده و موفق نیز بوده اند. در این زمینه می توان کارگروهی را تشکیل داد تا این افراد توسط این کارگروه را شناسایی شوند.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یکی از دانشجویان دانشگاه مک گیل کانادا که از یک ماه پبیش در حمایت از فلسطین دست به اعتصاب غذا زده و خواستار خروج سرمایه 20 میلیون دلاری دانشگاه از شرکت‌های مرتبط با اسرائیل شده بود، در بیمارستان بستری شد.
 
برخی از دانشجویانی که در اعتصاب غذا برای فلسطین شرکت کرده بودند با وب سایت میدل ایست آی مستقر در انگلیس در مورد این حادثه صحبت کردند. دانشجویان گزارش دادند که «رانیا امینه» که در 19 فوریه در دانشگاه مک گیل اعتصاب غذا کرد، هوشیاری خود را از داده و در بیمارستان بستری شد.
 
دانشجویان با بیان اینکه حال امینه مساعد است و تحت نظر قرار دارد، گفتند که به وی سرم داده شد. دانشجویان اعلام کردند که از 19 فوریه حدود 15 دانشجو به نوبت دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
 
دانشجویی که خواستار افشای نامش فقط به نام «چادی» بود، اعلام کرد که از ۲۲ روز گذشته در اعتصاب غذا بوده است. چادی گفت که دانشگاه او 20 میلیون دلار در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری کرده است که مستقیماً تولیدکنندگان اسلحه هستند و نسل‌کشی و آپارتاید کنونی در فلسطین را تأمین مالی می‌کنند.
 
چادی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنند مردم را از تحولات این موضوع در دانشگاه مک گیل آگاه کنند، گفت: مک گیل دانشگاه خیلی خیلی بدی است، صهیونیسم در کلاس‌ها تدریس می‌شود.
 
بر اساس اسناد موجود در سایت دانشگاه مک گیل به عنوان سرمایه گذار در شرکت‌هایی مانند لاکهید مارتین که هواپیماهای جنگی به اسرائیل می فروشد و شرکت پدافند هوایی و فرانسوی سفران سرمایه گذاری کرده است. به این دلیل برخی از دانشجویان از 19 فوریه اعتصاب غذا را آغاز کردند.
 
دانشجویان از طریق یک اعتصاب طولانی مدت از دانشگاه می‌خواهند سرمایه 20 میلیون دلاری خود را در شرکت‌های مرتبط با اسرائیل پس بگیرد. در بیانیه این دانشگاه از وضعیت دانشجویان شرکت کننده در این اقدام ابراز نگرانی شده است.
 
در این بیانیه با اشاره به این که امیدواریم دانشجویان متوجه شوند که سیاست‌های دانشگاه به این شکل تعیین نمی‌شود، گفته شد: «مک گیل به حق آزادی بیان و آزادی تجمع در چارچوب سیاست دانشگاه و قانون احترام می‌گذارد. ما بارها پیشنهاد ملاقات مستقیم (دانشجویان معترض) را داده‌ایم و با وجود اینکه تاکنون آن را رد کرده‌اند، این پیشنهاد همچنان معتبر است.»
 

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری