Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ جام جهانی فوتبال در روسیه سرانجام به پایان رسید و اتفاقات مهمی برای ایران در این رقابت ها رخ داد تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۴ امتیاز بهترین عملکرد خود را در ادوار جام جهانی بر جای گذاشت و علیرضا فغانی داور خوبه کشورمان توانست تا روز پایانی این مسابقات در جام جهانی حضور داشته باشد و با قضاوت در دیدار رده بندی عملکرد فوق العاده خود را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط گفتگویی با سیدرضا غیاثی انجام دادیم تا نظر او را درباره داوری این رقابت ها و همینطور قضاوتهای علیرضا فغانی جویا شویم.

پیشکسوت داوری ایران ضمن تبریک به عملکرد خوبه ضمن تبریک به علیرضا فغانی بابت عملکرد خوبش در جام جهانی گفت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای داور ها به نسبت دوره های قبل امتیاز ویژه‌ای داشت چرا که داوران می توانستند از سیستم ویدیو چک استفاده کنند و به همین دلیل اشتباهاتشان به حداقل رسیده بود اما چیزی که برای من جالب است این که برخی از داورها سعی می‌کردند تا حد ممکن از سیستم ویدیو چک استفاده نکنند و به نظر من اعتماد به نفس بالای آن ها قابل تقدیر است.

غیاثی همچنین در مورد قضاوت های علیرضا فغانی در جام جهانی افزود: همانطور که در جریان هستید علیرضا فغانی حساس‌ترین دیدارهای جام جهانی را سوت زد پس کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال از او شناخت کافی داشت و می دانست که فغانی اعتماد به نفس بالایی دارد مقابل ستارگان تیم ملی آلمان و برزیل و فرانسه و آرژانتین و انگلستان نمایش قابل قبولی داشت و اسیر چهره های مشهور این تیم‌ها نشد.

غیاثی همچنین درباره عملکرد پایانی فغانی گفت: علیرضا به دنیا ثابت کرد درحال حاضر بهترین داور جهان است و می‌تواند حتی عملکردش را نیز بهبود ببخشد. او در سال های اخیر حساس ترین دیدارهای‌بین المللی را سوت زده که نشان از اعتماد فیفا و کمیته داوران به او دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علیرضا فغانی جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی در این بازی شکست خوردند که در اکثر دقایق این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های بسیار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به درستی از این فرصت‌ها استفاده کنند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید که درخشش لونین باعث حذف آنها شد.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان پس از پایان این بازی از عملکرد رئال مادرید به دلیل دفاع مطلقی که خصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشت انتقاد کردند اما آنری معتقد است که عملکرد رئال در این بازی فوق العاده بود.

او در گفتگو با سی بی اس اسپورت اظهار داشت:« چیزی به نام دفاع کردن وجود دارد. ما می‌توانید با دفاع کردن خوب بازی را کنترل کنید.  بسیاری از مردم می‌گویند که سیتی بهترین تیم بود اما دفاع کردن هم بخشی از فوتبال است. من فکر می‌کنم بهترین تیم که همان تیمی بود که بهتر دفاع کرد توانست صعود کند.

دنی کارواخال خیلی زود در این بازی کارت زرد گرفت اما در برابر گریلیش به خوبی دفاع کرد و پس از آن توانست جرمی دوکو را مهار کند. عملکرد او واقعاعالی بود. به صورت کلی نمایش دفاعی رئال مادرید در این بازی خیره کننده بود.»

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال