Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سروان پاسدار علی محمد نعمتی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ، اردوهای دانش آموزی را فرصتی برای خودسازی و تمرین کار گروهی دانست و خواستار توجه جوانان و نوجوانان به تحقق پیشرفت علم و فن آوری شد .

وی در ادامه از برگزاری اردوهای یاوران ولایت بسیج دانش آموزی صیدون در قالب چند دوره آموزشی با حضور ۶۰ نفر از دانش آموزان پیشگام خواهر وبرادر در مرداد ماه امسال در اردوگاه اداره آموزش و پرورش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند نسل دانش آموز امروز ما نسل خوبی است بیان داشت: اگر در بسیج دانش آموزی خوب کار شود دانش آموز در دانشگاه و سطح جامعه در آینده تاثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه ابراز داشت:طرح یاوران ولایت امسال به پاسداشت شهدای مدافع حرم و با شعار مدرسه انقلاب و دانش آموز انقلابی اجرا می شود و تاکید دوره یاوران ولایت آشنایی با کار تشکیلاتی، مدیریتی، مسائل بصیرتی و مدیری اسلامی دانش آموزان می باشد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تمرکز دشمن بر روی جوانان ،باید جوانان با مبانی انقلاب و تئوری ولایت فقیه و نقش ولایت در استمرار انقلاب و رفع شبهات آشنا شوند.
مسئول بسیج دانش آموزی بخش صیدون در پایان گفت: بسیج دانش آموزی کانون بسیج اقشار می باشد و با توجه به اهداف انقلاب و تربیت نسل آینده برای انقلاب و تاثیر گذاری بسیج مستضعفین هم در انقلاب و هم در جنگ تحمیلی و حتی عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی باید توجه ویژه ای به این قشر شود

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور به منظور حضور در رقابت‌های آسیایی به میزبانی تهران آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

«سید امید شیخ احمدی» مربی کردستانی در کسوت مربی و آنالیزور به چهارمین مرحله از تمرینات آمادگی ملی پوشان ژیمناستیک هنری جوانان فرا خوانده شده است.

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی