Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های حمایت ار بیماران خاص و صعب‌العلاج در کمیته امداد استان مرکزی اجرا می‌شود گفت: کمیته امداد استان مرکزی بیش ۸۰۰ میلیون ریال به حمایت از بیماران خاص اختصاص داد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدرضا شایسته‌جو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: در طول سال 1397 تا به امروز بیش از 800 میلیون ریال از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی  به بیماران خاص و صعب‌العلاج مانند بیماران زمین‌گیر و نیازمند نگه‌داری در قالب بیمه مکمل مددجویان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​​​​​​وی افزود: کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج که نیاز به نگه‌داری دارند از اقدامات حمایتی این نهاد است که در سال 97 تا به امروز بالغ بر 850 میلیون ریال به این موضوع اختصاص داده شده است.

شایسته‌جو تصریح کرد: این میزان پرداختی از منابع عمومی کمیته امداد و برای تامین  تجهیزات و لوازم توان بخشی ازجمله واکر، ویلچر و تشک یا تشک مواج تخصیص یافته است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: در این مدت 2 میلیارد و 390 میلیون ریال هم بابت پرداخت به کمک درمان بیماران نیازمند و برای پرداخت حق بیمه فرانشیز مکمل از سوی کمیته امداد استان تخصیص یافته است.

 وی ادامه داد: این درحالی است که کمیته امداد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه‌هایی مانند هزینه تجهیزات توانبخشی یا لوازم پزشکی یا هزینه‌های نگهداری یا یا بودجه‌های مربوط به بالا بردن شاخص‌های بهداشتی و فرانشیز هزینه‌های بستری به این بیماران که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند عرضه داشته است.

شاسته جو عنوان کرد: در راستای حمایت از اقشار ضعیف و آسی‌پذیر جامعه، 1100 بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان مرکزی از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از معضلات و دغدغه‌های پیش‌روی خانواده‌های نیازمند حل و برطرف شدن نیازها و هزینه‌های بخش درمان آنها است که قطعا با تعامل و مساعدت مسئولان و خیران مشکلات پیش‌روی این خانواده‌ها برطرف و تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی