Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صادر شدن حکم فاجعه معدن زغال سنگ در ترکیه مادران جانباختگان این حادثه نسبت به حکم دادگاه اعتراض کردن که پلیس ترکیه با گازهای اشک آور به سمت آنها به این اعتراضات پایان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سال ۲۰۱۴ بود که بر اثر انفجار در معدن زغال سنگی واقع در جنوب غرب ترکیه  موجب مرگ ۳۰۱ نفر از کارگران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که پس از چهار سال حکم مربوط به این شکایت صادر شده است موجب نارضایتی مادران داغدیده این کارگران شد. در پی این حکم مادران با در دست داشتن خاک مزار فرزندانشان  و تکه‌ای از زغال سنگ نسبت به حکم دادگاه اعتراض کردند.

به گزارش جمهوریت، در این اعتراضات که وکلا نیز حضور داشتن با مداخله نیرو‌های امنیتی و زدن اسپری و گازهای  اشک آور به سمت مادران، به این اعتراضات پایان دادند.

یکی از معترضان در مصاحبه با رسانه‌ای با اشاره به یتیم بزرگ شدن ۴۴۰ نفر از فرزندان معدنچیان، پرسید آیا جزای عاملان کشته شدن فرزندان ما فقط ۱۵ سال است؟

این معترضان از نبود عدالت در دادگاه ترکیه شکایت کردند، آن‌ها گفتند اگر قانون شما این است پس این قانون را بردارید.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اعتراضات گاز اشک آور عدالت قانون مصاحبه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیه : مجموعه اقداماتی علیه اسرائیل انجام می‌دهیم اردوغان : روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد

دیگر خبرها

  • لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم)
  • رسانه عبری: در اسرائیل هم دانشگاهیان معترض هستند
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم