Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی با اشاره به آغاز رقابت بیش از 500 نفر در مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان‌ اصفهان اظهار کرد: آیین گشایش این مسابقات بعد از ظهر روز سه‌شنبه 26 تیرماه در سالن مطهری دانشگاه آزاد اصفهان از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که در این مراسم، قائم مقام مدیر کل اوقاف اصفهان و مسئول کمیته داوران به ایراد سخنرانی پیرامون نحوه برگزاری این دوره از مسابقات می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسابقات در روز چهارشنبه و پنجشنبه 27 و 28 تیرماه ادامه دارد و روز پنجشنبه 28 تیرماه با معرفی نفرات برتر هر رشته به کار خود پایان می‌دهد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: بر اساس سهمیه‌ای که توسط سازمان اوقاف اعلام می شود، نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان مرحله استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مسئول برگزاری مسابقات کورس بهاره یزد گفت:این مسابقات در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.
یثربی افزود:۷۷ سوارکار از ۱۲ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و به برترین‌های این مسابقات سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:این مسابقات سه هفته دیگر در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه