Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@20:48:23 GMT

اولین اجلاس اساتید بسیجی‌ حوزه‌های علمیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۰۲۸۱

اولین اجلاس اساتید بسیجی‌ حوزه‌های علمیه آغاز شد

اولین اجلاس اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه دقایقی پیش در مشهد آغاز شد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه، در راستای مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از  نمایندگی ولی فقیه در سپاه مبنی بر ارتقای بصیرت دینی‌، تقویت روحیه انقلابی و جهادی و معنویت آحاد پاسداران و فرماندهان و از  آنجا که این مهم از طریق ارتباط و بهره‌گیری از حوزه‌های علمیه و روحانیون آگاه و اثرگذار و تعامل و ارتباط سازنده با فرماندهی تحقق می یابد،اولین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه  استانهای  قم، تهران، مشهد و اصفهان از دقایقی پیش در مشهد مقدس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این همایش با شعار  "حوزه انقلابی، رسالت اساتید انقلابی و بسیجی" و با حضور بیش از 300 نفر از اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه در جوار بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش؛ اعلام حضور انقلابی اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن، تقویت انسجام فعالیت اساتید حوزه‌های علمیه در جهت ماندگاری انقلاب اسلامی، آمادگی بیشتر برای بصیرت افزایی روحانیون اثرگذار در هدایت اقشار بسیج، اگاهی و بصیرت نسبت به توطئه‌های استکبار و راهکارهای مقابله با آن و نمایش ولایت مداری و تبعیت حوزه‌های علمیه از رهبری معظم انقلاب اسلامی از جمله اهداف این همایش است.

گفتنی است؛ شرکت‌کنندگان در این همایش به نمایندگی از بیش از 2500 نفراز اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه در اولین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه حضور دارند.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد