Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور پیش از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در راستای تجلیل از بقاع، در هر شهرستان برنامه تجلیل از بقاع شاخص را خواهیم داشت و همایش بزرگ تجلیل از خادمین و هئیت امنا و ... در دهه کرامت اجرایی می شود.

جنتی پور بیان کرد: وجود امام زادگان ولایت مداری و فرهنگ شیعه را توسعه می دهد و تکریم امام زادگان نیز ضروری بوده و همچنین نقش امام زادگان در توسعه همه جانبه محسوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی پور با اشاره به ظرفیت های حضور خاندان نبوت و ائمه در کشور، تصریح کرد: درس کرامت، عزت نفس و استکبار ستیزی درسی است که خاندان نبوت به ما می دهند.

وی افزود: یکی از کرامات دهه کرامات، رجوع به فرهنگ اهل بیت است که می توان از این طریق بسیاری از مشکلات را حل کرد.

جنتی پور با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه امام زادگان، گفت: دشمنان و به ویژه وهابیت برنامه هایی را برای کمرنگ کردن جایگاه امام زادگان در کشور ما دارند و شبهاتی را به شکل هدفمند ایجاد می کنند.

جنتی پور وجود امام رضا (ع) را از جمله دلایل حضور امام زادگان در کشور دانست و بیان کرد: همچنین مادر امام سجاد(ع) ایرانی است و به همین جهت خیل عظیم امام زادگان در کشور را شاهدیم.

جنتی پور یکی از برنامه های دشمنان را سست کردن اعتقادات جوانان و دور کردن آنها از مسجد و امام زادگان دانست و عنوان کرد: آگاه سازی جامعه نسبت به سیره و روش ائمه ضروری است.

وی افزود: باید در دهه کرامت به نقش امام زاگان مسیر زندگی مردم و تثبیت تشیع توجه کنیم.

جنتی پور با اشاره به موضوع دولت الکترونیک گفت: اداره کل اوقاف استان از پیشروترین دستگاه ها در حوزه تحقق دولت الکترونیک است و شفاف سازی بودجه ای و رصد مناسبی در حوزه اعتبارات انجام می شود.

جنتی پور با تاکید بر حوزه اعتباری، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات خروجی از هر امام زاده ۴۰ درصد در حوزه عمرانی، ۲۰ درصد در حوزه فعالیت فرهنگی، ۳۰ درصد در بخش هزینه نگه داری و مدیریت و ۱۰ درصد طبق قانون تحت عنوان حق تولیه به خزانه منتقل می شود.

جنتی پور با اشاره به هدفگذاری توسعه عمرانی و اهداف، از تحقق بیش از ۲۰۰ درصدی برنامه ها نسبت به هدفگذاری ها خبر داد.

کد خبر 4349181

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان تولیت آستان مقدس کهف شهدای زاهدان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در این شهر خبر داد.

محمود جوادیان فر در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

وی خاطرنشان کرد:  امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه به ویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

جوادیانفر با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمین در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا در پایان از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمین داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات