Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق استان گفت: گرم شدن هوا و مصرف بیش از حد برق عامل خاموشی‌های استان ایلام است. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ استانها ایلام نظرات

هادی شیرخانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: گرم شدن هوا و مصرف بیش از حد برق عامل خاموشی‌های استان ایلام است.

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام گفت: خاموشی‌های اخیر یک برنامه استراتژی است و ممکن است در صورت عدم رعایت الگوی مصرف و افزایش آن با خاموشی سراسری روبه‌رو شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رنجی که مردم ایلام در ایام خاموشی‌های متحمل شده‌اند اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف خاموشی‌ها اعمال که تلاش این شرکت برآن است که در کمترین حجم ممکن اعمال خاموشی شود.

شیرخانی اقدامات پیش‌بینی شده را در اعمال خاموشی‌ها یادآور شد و تصریح کرد: قبل از اعمال خاموشی‌ها اقدامات هماهنگی و طرح موضوع در مدیریت بحران استان ایلام، پیش‌بینی و طرح شفاف آن با وزیر نیرو انجام شده است و اعمال خاموشی در اختیار استان نیست.

وی به مناطق گرمسیری استان ایلام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در تلاش هستم که اعمال خاموشی در شهرستان‌های گرمسیری ایلام (مهران و دهلران) را لغو کنیم و مناطق گرمسیری استان از برنامه خاموشی‌ها معاف شوند.

مدیرعامل شرکت برق استان ایلام در خاتمه با تاکید به اینکه گلایه مردمی حق است گفت: چاره‌ای جز اعمال خاموشی‌ها با توجه به وضعیت موجود نیست اما با کاهش مصرف و رعایت پیک مصرف  توسط شهروندان خاموشی‌ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است

شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند که تعیین سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجرا و ناکارآمد است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

گروه بین‌المللی پی‌اندآی کلابز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سقف قیمت از زمان اعلام آن یعنی دو سال پیش موفقیت چندانی نداشته است زیرا روسیه به ناوگان خود، همچنین کشتی‌های خارج از نظارت غرب روی آورده است.

این بیانیه روز سه شنبه به‌عنوان مدرکی کتبی به نشست استماع پارلمان بریتانیا ارائه شد. این گروه می‌گوید که از ۱۲ شرکت بیمه ارائه‌دهنده مسئولیت شخص ثالث دریایی تشکیل می‌شود که ۸۷درصد از حجم باری اقیانوس‌پیماها را پوشش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد سقف قیمت نفت بیش‌ازپیش غیرقابل‌اجرا می‌شود زیرا کشتی‌ها و خدمات مرتبط بیشتری وارد این تجارت موازی می‌شوند؛ ما تخمین می‌زنیم که در نتیجه اعلام سقف قیمت نفت، حدود ۸۰۰ نفتکش این گروه بین‌المللی را ترک کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند