Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در آئین معارفه سرپرست جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان کرمان افزود: در راستای پیگیری مسائل اقتصادی و سرمایه گذاری، دفتر هماهنگی امور اقتصادی و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری فعال بوده اند و تقسیم کار لازم نیز انجام شده بود که با استعفای مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان، سرپرست این دفتر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه اشتغال، تولید، محرومیت زدایی و تنظیم بازار از اولویت های دولت به شمار می رود، عنوان کرد: این اولویت ها در استان کرمان نیز باید به صورت جدی دنبال شود.

وی تاکید کرد: فعال کردن سیستم اداری یکی از نیازهای کنونی دستگاه های دولتی است تا کارها و مسائل مربوط به مردم در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گرفته و رفع شوند.

سرپرست استانداری کرمان گفت: تسلط به مقررات و آئین نامه ها، سرعت عمل، وقت گذاشتن برای کارها و برای اتخاذ تصمیمات اجرایی و مشاوره دادن به مراجعان از مواردی است که منجر به  اجرای طرح ها و  ایده های جدید در جامعه می شود.

وی  بر حفظ سلامت کارها و انجام وظیفه و تعهد اداری نیز تاکید کرد و ادامه داد: یکی از مسئولیت های مدیران در دستگاه های اجرایی این است که افراد رادر حوزه های مطابق با تخصص و علاقه آنها به کار گیرند.

فدائی افزود: هنر مدیریت در این است که افراد در جایگاهی قرار گیرند که بیشترین بازدهی را داشته باشند و از این مسیر، راندمان کاری کارکنان افزایش یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان اشتغال دولت سرمایه گذاری معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ تهران خبر داد. 

رضا حیدری ادامه داد: در نمایشگاه ایران اکسپو علاوه بر ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان آذربایجان غربی ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز معرفی شده است. 

وی افزود: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد کیوآر تعریف شده است که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربیاو تصریح کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری استان نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • مدیریت سرمایه در فارکس چیست؟ معرفی ۳ استراتژی پولساز