Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به افزوده شدن شش سکونت‌گاه غیررسمی به محدوده شهر اهواز از ارائه خدمات بیشتر به این مناطق خبر داد.

محمدجعفر فلسفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه روز گذشته شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، اظهار کرد: در این جلسه شش سکونت‌گاه غیررسمی به محدوده شهر اهواز افزوده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منطقه زرگان، کوی علی‌آباد(زویه)، کوی علوی، کوی سیاحی، عین دو و ملاشیه، شش سکونتگاه غیررسمی هستند که به محدوه شهر اهواز افزوده شدند.

رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: این مناطق تا پیش از این جزو محدوه شهر اهواز محسوب نمی‌شدند در نتیجه خدمات‌رسانی به این مناطق با چالش مواجه بود زیرا شهرداری اهواز برای برطرف کردن مشکلات و ارائه خدمات به این ماطق نیاز به یک چارچوب مشخص دارد و اگر محدوه شهر مشخص نباشد در تامین بودجه یا مناقصات دچار مشکل می‌شویم.

فلسفی بیان کرد: با مصوب شدن الحاق این شش سکونت‌گاه غیررسمی به محدوده شهر اهواز تکلیف این مناطق از نظر خدمات‌رسانی مشخص می‌شود  و خدمات بهتری به این مناطق ارائه خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین در جلسه روز گذشته شورای معماری و شهرسازی کشور به دلیل همجواری خوزستان با کشورهای همسایه، 153 هکتار زمین در منطقه کیان‌شهر با کاربری مراکز تجاری جهانی برای رونق سرمایه‌گذاری تصویب شد و پس از تصویب این موضوع، مراحل ابلاغ و دیگر مراحل آن انجام می‌شود.  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟