Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه کرامت کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی در راستای تبیین سیره علمی و عملی امام رضا(علیه السلام) در کانون امام حسن مجتبی(علیه السلام) زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با آغاز دهه کرامت که از میلاد با سعادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا سالروز میلاد امام رضا(علیه السلام) نامگذاری شده است، ویژه برنامه هایی در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور اردوی زیارتی مشهد مقدس در دهه کرامت در کانون فرهنگی و هنری آیت الله قائمی و کانون فرهنگی و هنری صراط زنجان برگزار می شود.

 

همجنین ویژه مراسم جشن میلاد امام رضا(علیه السلام) در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مزین به نام آن حضرت اجرا می شود.

 

پخش صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) در شب میلاد آن حضرت از کانون های مساجد در شهرها و روستاها، تهیه جهیزیه عروس تحت عنوان طرح ملی آینه و شمعدان در کانون باقرالعلوم و کانون روستای سلمان و اقدام در جهت اعزام زیارت اولی های کانون ها و مساجد روستایی به مشهد مقدس با همکاری قرارگاه خاتم الاوصیا از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان زنجان در دهه کرامت است.

 

همچنین کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی در کانون امام حسن مجتبی(علیه السلام) در راستای تبیین سیره علمی و عملی امام رضا(علیه السلام) برگزار می شود.

 

دیدار با خانواده شهدا از سوی کانون فرهنگی و هنری ثامن الائمه و کانون امام علی(علیه السلام) و عیادت از بیماران و سالمندان از سوی کانون فرهنگی  و هنری کمیل زنجان از دیگر برنامه های دهه کرامت است.  

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت ترامپ مجلس دولت اردبیل شیراز روز دختر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان کانون های مساجد استان زنجان جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود