Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:00:33 GMT

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸۰ واحدی علویه در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۰۶۸

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸۰ واحدی علویه در مشهد

عملیات اجرایی پروژه ۱۸۰ واحدی مسکونی علویه در مساحت ۲۳ هزار متر با مشارکت شهرداری مشهد در منطقه حاشیه نشین پنجتن مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸۰ واحدی علویه به مساحت ۱۸۰ هزار متر با حضور محمد رضا حیدری رئیس شوری شهر مشهد، امیر حسین قاضی زاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، جبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، حجت الاسلام ناصر نقویان عضو هیئت مدیره موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع)، رضا خواجه نائینی معاون اقتصادی شهردار مشهد و جمعی از مسئولان شهری و استانی در منطقه پنجتن مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم محمد روحانی عضو مدیرعامل موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه اگر همت مسئولان نبود پروژه های این موسسه به مقصد نمی رسید، گفت:اولین پروژه این موسسه با نام محمدیه دو سال قبل با ظرفیت ۱۳۲ واحد را به نیازمندان تحویل دادیم و این پروژه با نام علویه با ۱۸۰ واحد مسکونی در سه طبقه، یک درمانگاه ۴ طبقه ای و یک کتابخانه در مساحت ۲۳ هکتار عملیات اجرایی آن را آغاز می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بنا داریم ۱۴ پروژه به نام ۱۴ معصوم و یک پروژه هم به نام حضرت ابوالفضل(ع) با توجه به مکان زمینی که در اختیار موسسه قرار می گیرد احداث کنیم، اظهارداشت:اگرمسئولین خیریه ها عاشقانه به میدان عمل وارد شوند کار احداث متوقف نمی شود.

 

همچنین رضا خواجه نائینی معاون اقتصادی شهردار مشهد در ادامه این مراسم گفت:در شهرداری مشهد تا کنون قرارداد احداث ۴ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در دوره های قبل بسته شده که ۲ هزار واحد به بهره برداری رسیده و ۲ هزار واحد هم در این دوره مدیریت شهری به بهره برداری می رسد همچنین برنامه احداث ۵ هزار واحد مسکونی هم در این دوره مدیریت شهری داریم.

 

وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم در مناطق حاشیه شهر با خیریه ها هکاری داشته باشیم، اظهارداشت:در پروژه ۱۸۰ واحدی علویه سهم مشارکت شهرداری مشهد ۹ میلیارد تومان است که ۴ میلیارد تومان هزینه صدور پروانه است که آن را معاف کردیم و ۵ میلیارد تومان هم هزینه زمین واگذار شده است که مدت زمان احداث این پروژه ۳ سال خواهد بود.

 

معاون اقتصادی شهردار مشهد با بیان اینکه در آینده نزدیک یک پروژه هزار واحدی را در حاشیه شهر کلید خواهیم زد، گفت:امیدواریم بتوانیم علاوه بر وظایف اقتصادی که هدف آن کسب درآمد برای توسعه شهر است در هدف های اجتماعی هم سهیم شویم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت ترامپ مجلس دولت اردبیل شیراز روز دختر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز عملیات اجرایی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری ظهر چهارشنبه در نشست خبری بیان کرد: تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شد و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می کند.

وی بیان کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

رییس شورای شهر اسلامی قم ابراز کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

محرری تاکید کرد: مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

محرری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سالهای اخیر عملکرد شورا بر اساس برنامه و منطبق با بودجه مصوب بوده و رشد منطقی تعرفه ها و عدم فشار بر مردم در دستور کار بوده است.

وی افزود: یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر قم تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده که برخی از پروژه های عمرانی به خصوص در هسته مرکزی شهر قم تکمیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه و توازن منطقه ای از برنامه های شورا است بیان کرد: تلاش شده تا توزیع درآمدها در مناطق مختلف شهر قم بر اساس نیازهای هر منطقه صورت گیرد.

وی با اشاره به آماری از شورای اسلامی شهر قم گفت: از ابتدای دوره ششم تاکنون ۱۲۴ جلسه علنی برگزار شده که در این مدت تعداد ۸۲۰ مورد لایحه و ۷۸ مورد طرح تدوین شده است.

محرری افزود: ارتباط با رسانه ها و شهروندان از رویکردهای شورای اسلامی دوره ششم شهر قم بوده و طی این مدت ملاقات های مردمی، حضور در مساجد و محافل مختلف و ارتباط با رسانه ها به صورت مستمر وجود داشته است.

کد خبر 6087920

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر