Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مدیر خدمات مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی گفت: از کیسه‌های پلاستیکی با عنوان مواد تجزیه ناپذیر یا غیر قابل بازیافت یاد می شود، زیرا برای بازیافت آنها به زمانی در حدود چند صد سال نیاز است.

فاطمه کریم وند اظهار داشت: این مجموعه در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی خود همزمان با روز ۲۱ تیرماه روز بدون نایلکس اقدام به برگزاری جشنواره بزرگ ۱۰ روزه هایپرمی بدون نایلکس کرده است، که در زمان خرید به مشتریان خود بجای کیسه های نایلونی کیسه‌های پارچه ای هدیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم وند افزود: دیدگاه ما در این جشنواره محدود به کسب و کار‌ نبوده و به عنوان یک شهروند حقوقی مسئول، حمایت از محیط زیست و سلامت جامعه را بخشی مهم از وظایف خود میدانیم و اعتقاد داریم یک کسب و کار زمانی اهمیت پیدا می‌کند که با هدفی مسئولانه درآمیخته باشد.

فاطمه کریم وند با اشاره به استقبال از این جشنواره گفت: امیدواریم بنگاه‌های اقتصادی با انجام رفتارهای مسئولانه و پاسخگویی به مطالبات ذینفعان خود بتوانند سهمی در کاهش ریسک‌های زیست محیطی و اجتماعی داشته باشند.

گفتنی است؛ جشنواره بزرگ بدون نایلکس هایپرمی از روز ۲۱ تیر تا ۲ مرداد ۹۷ در تمامی ۱۵ فروشگاه هایپرمی در حال اجرا می‌باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلاستیک جامعه شهروند طبیعت فروشگاه های زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج