Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:59:46 GMT

کشاورزان زنجان 1100 میلیارد تومان خسارت دیده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۰۸۸

کشاورزان زنجان 1100 میلیارد تومان خسارت دیده‌اند

رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی بحران سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: دستورالعمل امهال تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده ابلاغ شد.

صالح رستمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در تاریخ 13 تیرماه امسال، هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه تشکیل جلسه داد و بر اساس آن، مقرر شد که تسهیلات دریافتی کشاورزان در استان‌هایی که دچار خسارت شده است، به مدت 2 سال امهال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با تاکید بر این‌که کشاورزان در صورتی مشمول مصوبه می‌شوند که شدت و نوع خسارت آن‌ها احراز شده باشد، ادامه داد: مقرر است که طی دو سال، سود جریمه تسهیلات از جانب دولت پرداخت شود، این در حالی است که امسال، کشاورزان استان زنجان حدود 1100 میلیارد تومان خسارت متحمل شده‌اند و بخش عمده آن به خاطر سرمازدگی اتفاق افتاده است.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبه امهال تسهیلات، کارگروهی به ریاست فرمانداران تشکیل خواهد شد و پس از برآورد آمار نهایی از میزان خسارت، نتیجه به استانداری و در نهایت وزارت کشور ابلاغ می‌شود؛ در واقع گام اول برآورد هزینه و تامین بار مالی اجرای این طرح است .

به گزارش ایسنا، طی بازه زمانی دو سال، دیرکرد و برخوردهای قانونی به ویژه درباره وثیقه‌های وام‌گیرندگان از سوی بانک‌ها صورت نمی‌گیرد و در حقیقت به کشاورزان مهلتی داده می‌شود تا بتوانند به اوضاع عادی و رسیدن به توان بازپرداخت اقساط خود بازگردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان

کد خبر 847185 برچسب‌ها خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • تصویر دیده نشده از استاد بنان، ۶۸سال قبل!
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • عکس دیده نشده از سرکرده جیش الظلم درکنار سرکرده جیش الشیطان
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • عکس| تصویر دیده نشده از رضا داوودنژاد در روز دامادی‌اش
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند