Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@02:22:38 GMT

برگزاری مراسم چهلم حجت الاسلام دکتر احمدی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۱۳۵

برگزاری مراسم چهلم حجت الاسلام دکتر احمدی

 مراسم چهلم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی عضو گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان مطالعه و برنامه‌ریزی کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت)، صبح امروز سه‌شنبه 26 تیرماه با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، دکتر سیدعباس صالحی وزیر ارشاد، حجت الاسلام ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم، دکتر محمد ذبیحی سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب درسی"سمت"، دکتر صادق واعظ‌زاده عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای عالی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دکتر محمد شهریاری معاون قوه قضاییه، دکتر محمود نیلی‌احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، دکتر زمانی به نمایندگی از رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی محقق‌داماد، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای، حجت‌الاسلام و المسلمین مصباح‌یزدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر وحید احمدی رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و برخی شخصیت‌های سیاسی و اساتید دانشگاه امروز در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پیام رهبر معظم انقلاب و همچنین پیام رئیس جمهور که به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی صادر شده بود، قرائت شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دانشگاه ادبیات دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده