Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تلاش می‌کنیم محصولات دفاعی مشترک با پاکستان تولید کنیم که به عنوان یک محصول مشترک کشورهای اسلامی مطرح شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر محمد باقری در دومین روز از سفر به پاکستان با ممنون حسین رئیس جمهور پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در کاخ ریاست جمهوری برگزار شد، طرفین با اشاره به اشتراکات فراوان دو کشور و نزدیک به هزار کیلومتر مرز مشترک بین ایران و پاکستان بر تقویت همکاری‌های بین دو کشور در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این سفر گفت: در این سفر درباره مسائل آموزش نظامی، آموزش خلبانی و آموزش عالی نظامی و سایر ابعاد آموزشی و رزمایش‌های نظامی و ارتباطات صنایع دفاعی بین دو کشور مذاکره می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم محصولات دفاعی مشترک با پاکستان تولید کنیم که به عنوان یک محصول مشترک کشورهای اسلامی مطرح شود.

باقری همچنین با دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار بر گسترش همکاری‌های دریایی بین ایران و پاکستان و افزایش رزمایش‌های دریایی بین نیروهای دریایی دو کشور تاکید شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که به دعوت فرمانده ارتش پاکستان به این کشور سفر کرده است، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش و ژنرال زبیر محمود حیات رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عبدالله حسین هارون وزیر امور خارجه دولت انتقالی پاکستان در ساختمان وزارت امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری و وزیر امور خارجه پاکستان هم بر توسعه مناسبات مرزی و مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

در دیدارهای سرلشکر باقری با مقامات نظامی پاکستان دو طرف بر همکاری‌های مرزی و مبارزه با تروریسم به عنوان دشمن مشترک ایران و پاکستان تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی امروز دوشنبه با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر هم دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان، رئیس مجلس ملی و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • نگاه ایران و پاکستان در شناخت و بهره‌گیری از منافع متقابل مشترک است
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخی تمدنی است
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است