Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:03:10 GMT

اراک| اردوهای تیم ملی هاکی از دی ماه آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۱۱۲۱۳

اراک| اردوهای تیم ملی هاکی از دی ماه آغاز می‌شود

‍‍‍‍‍‍

سرمربی برنامه‌های تیم ملی هاکی کشور را تشریح کرد و گفت: اردوهای تیم ملی هاکی از دی ماه آغاز می‌شود. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، "ابوالفضل یوسفی" سرمربی تیم ملی هاکی کشور با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی از بخش‌های مختلف این رسانه دیدار کرده و در جریان روند فعالیت این خبرگزاری تسنیم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی در این دیدار از بخش های خبری این مجموعه بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگاران و تحریریه این خبرگزاری در استان در جریان امور مربوط به اطلاع‌رسانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی قرار گرفت.

در این بازدید مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی با ارائه گزارشی از عملکرد و آمار خبری این خبرگزاری در سطح استان مرکزی به تشریح برنامه‌ها و چشم‌اندازهای خبرگزاری در استان پرداخت.

سرمربی تیم ملی هاکی به تشریح دیدگاه‌ها و انتظارات، رسالت خبری و تداوم و انسجام ارتباط این خبرگزاری با مجموعه ورزش کشور تاکید و خواستار تداوم بیش از پیش جریان‌سازی فکری در تداوم اطلاع‌رسانی و کار تخصصی خبرگزاری در این حوزه شد.

ابوالفضل یوسفی با اشاره به اهم برنامه‌های تیم ملی هاکی اظهار داشت: در درجه نخست شناخت استعدادهای جدید را در نظر داریم و در این راستا قصد برگزاری اردوها را در رده‌های سنی جوانان و امید را داریم و همچنین فدراسیون هم مسابقات جوانان امید را برگزار می‌کند که امیدواریم بتوانیم در این رده سنی بازیکنان خوبی را دعوت کرده و بررسی کنیم.

وی افزود: اردوهای تیم ملی از دی ماه آغاز می‌شود و درجه نخست برای مسابقات آسیایی آماده می‌شویم و قصد شرکت در مسابقات چمنی هم داریم تا بتوانید در این مسابقات هم رتبه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران با اشاره انتظارات موجود از مسئولان در حمایت از ورزش هاکی گفت: حمایت در قدم نخست بسیار اهمیت دارد که در استان ما حمایت خوبی انجام نمی‌شود.

یوسفی با اشاره به وضعیت بستن ارنج تیم ملی هاکی گفت: هر ساله از مسابقات لیگ و کشوری بازیکن انتخاب می‌شود و در نظر داریم از تمام استان‌ها ورزشکار داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با برگزاری اردوهای مختلف برای افراد ضعیف و قوی تست‌های مختلف برگزار می‌شود و کسانی که از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی در اردوها شرایط بهتری داشته باشند جز تیم اعزامی به مسابقات قرار می‌گیرند.

به گزارش تسنیم مشروح صحبت‌های سرمربی تیم ملی هاکی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم استان مرکزی به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این پیکار‌ها چهار هزار و ۲۸۱ کاراته کا از استان‌های مختلف کشور برای عضویت در تیم ملی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این رقابت‌ها در بخش کومیته و رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

مسابقات پسران در روز‌های ۲۶ تا ۳۱ فروردین و مسابقات دختران در روز‌های یکم تا ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در همدان برگزار می‌شود.

۲ هزار و ۱۰۸ نفر از ثبت نام کنندگان این دوره از مسابقات را بانوان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • شبانه روزی شدن فعالیت کارگاه‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرکزی
  • تیمی که هدفش رسیدن به المپیک است
  • قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی
  • برنامه اردوهای جدید تیم ملی هاکی آقایان و بانوان مشخص شد