Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داورزنی به انتقاد از حاشیه های اخیر تیم ملی ایران پرداخت.

طرفداری- محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان به خداحافظی سردار ازمون از تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

محمدرضا داورزنی تمام مدیران و رسانه ها را به دوری از تصمیمات احساسی توصیه کرد و گفت:

هر مسابقه و تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد و در رشته‌های مختلف اتفاق می‌افتد که بازیکنی در شرایط مختلف دچار تصمیمات احساسی می‌شود و باید توسط مدیران این قضیه مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسینم، وی افزود:

خداحافظی یک قهرمان ملی بهتر است با اطلاع قبلی باشد تا روسای فدراسیون ها و مدیران بتوانند از سال‌ها زحمت ورزشکاران تجلیل مناسب کنند. آوردگاه تیم ملی آوردگاهی است که همه ورزشکاران ما سرباز آن هستند و تا زمانی که تیم ملی به آنها نیاز دارد، نباید سنگر را ترک کنند و من این مدل خداحافظی‌ها را نمی‌پسندم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش تصریح کرد:

در رشته‌های مختلف ورزشی محدوده سنی نسبتا مشخصی برای بازنشستگی ورزشکاران وجود دارد. در بعضی رشته‌ها زیر 30 سال و در بعضی دیگر تا 35 سال و حتی بالاتر. این موضوع با توجه به پست ورزشکاران هم متغیر است، اما به هر حال متوسط تا 32 سال می‌توان به راحتی بازی کرد. بعد در چنین شرایطی یک ورزشکار 23 ساله ما می‌خواهد از بازی‌های ملی خداحاقظی کند که هیچ منطقی ندارد، مگر اینکه خدای نکرده مصدومیتی در کار باشد.

داورزنی در خصوص اختلاف نظر و جدل‌ها بین کیروش و افراد مختلف گفت:

اختلاف نظرها همیشه طبیعی است، اما ما نباید به این موضوعات دامن بزنیم. رسانه‌ها، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها همه و همه باید از ورود به حاشیه‌ها پرهیز کنیم و اجازه ندهیم منافع ملی تحت تاثیر قرار گیرد. روی صحبت من با کی‌روش هم هست و همه موظف هستند این موارد را رعایت کنند. همه ما در یک کشتی سوار هستیم و باید متوجه باشیم هر اتفاق ناخوشایندی منافع ملی را تخریب می‌کند و به همه لطمه می‌زند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۱۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس هیات ورزش پهلوانی و کشتی زورخانه‌ای شهرضا گفت: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ورزشکاران این رشته در زورخانه پوریای ولی شهرضا به انجام حرکات ورزش باستانی پرداختند.
محمدرضا حیدرپور افزود: قدمت ورزش زورخانه‌ای در شهرضا به سال ۱۲۲۰ برمی گردد و در حال حاضر ۲۲۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند که ۷۰ نفر از آنان نوجوانان و جوانان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حیدرپور گفت: کمبود زورخانه و فضای زورخانه‌ای مشکل اصلی ترویج و گسترش این ورزش در این شهرستان است که ساخت زورخانه‌های جدید به رفع آن کمک می‌کند.
محمدحسن رحیمی، رییس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شهرضا هم گفت: پهلوانان اصلی شهدا هستند و شهرستان شهرضا ۵۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت